dadelijk ingeleid dmv ballon en veeeeeel schrik

Discussie in 'De bevalling' gestart door Melaniejj, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Hallo dames

Ik word dadelijk ingeleid dmv een ballonnetje en ik ben zoo bang!
    Om half 3 moet ik me melden en dan gaan we beginnen ik heb geen idee wat me te wachten staat en ben bang dat het ballonnetje niet werkt enzo in ieder geval doem scenarios zat in me hoofd ik probeer zoveelmogelijk alles over me heen te late komen maar dat is zeker niet makkelijk
    De eerste bevalling kwam spontaan maar duurde 21 uur en ben bang dat het nu dus weer niet vorderd wie heeft er ervaring met een ballon inleiding en gaat het ballonnetje er sneller uit met een 2de bevalling?

2. MoodyL

MoodyL Bekend lid

6 feb 2015
    504
    0
    0
    gent
    Geen ervaring, ik word misschien vrijdag ook ingeleid.

Ik wil je wel even steun geven! Ik snap dat je bang bent. Bij mijn eerste heeft het ook 30u geduurd vanaf de eerste echte wee, maar als ik me nog 1 ding herinner is dat dat ook voorbij vloog!! Je kindje komt er snel aan, das een zekerheid! Veel succes :)

3. Mama to be88

Mama to be88 Actief lid

10 sep 2012
    200
    0
    16
    Zou er wel vanuit gaan dat het even kan gaan duren. Kan natuurlijk altijd meevallen maar als er nog geen onsluiting is duurt het vaak wel even voordat alles erin en eruit is en dan moet ook alles nog goed op gang komen! Wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar daar kun je je beter maar op instellen! Heel veel succes

4. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Sterkte meid!
    Je bent inmiddels in het ziekenhuis. Ik heb geen ervaring met een ballonnetje. Maar ben ruim 1 week geleden ingeleid. Ik had toen al wel een paar cm ontsluiting. Bij mij heeft het toen nog geen 4 uur geduurd tussen de start van het infuus en het moment dat onze kleine geboren werd. Dat is snel en heftig, maar wel fijn achter de rug.
    Hopelijk heb jij ook snel je kleintje in je armen.

5. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Heb nu net pas het ballontje erin lig al uren aan de ctg en ze hebbe gelijk een ader doorgeprikt bij de baarmoeder mond die stond nu wel iets open in vergelijking tot gisteren tot nu toe is het ballonnetje maar niets brr

6. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    mijn schoonzus is met een ballonnetje ingeleid, en volgens mij is het zo dat het ballonnetje zorgt voor de eerste paar centimeter, en daarna neemt je lichaam het over, eventueel met inleidingsvloeistof, en ja hoelang deze bevalling gaat duren is altijd weer de vraag, maar over het algemeen genomen is een tweede vaak sneller als de eerste, en inleiding ook weer sneller als "gewoon" bevallen

heel veel sterkte alvast en lekker genieten van jullie kleine mannetje straks

7. Melaniejj

Melaniejj Actief lid

11 jun 2014
    442
    92
    28
    Vrouw
    huismama ♡
    Eindhoven
    Dankjee mamaatjevan5 tot nu toe nog niks aan de hand beetje kramp zo nu en dan

8. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik ben ingeleid met een ballon. Dat gedeelte ging echt heel goed. Hij ging er om 3u smiddags in, kreeg wat rommelige weeën en snachts rond 5u viel ie er uit. Had mooi 3 cm ontsluiting.
    Helaas reageerde mijn lijf daarna niet meer, maar normaalgesproken helpt zo'n ballon erg goed!

Hoop dat je n voorspoedige bevalling hebt!

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.154
    3.034
    113
    Nederland
    Ik ben bij de 1e ook ingeleid. Wel zonder balon, want ik had al wel wat ontsluiting maar het is me 100% mee gevallen. Heeft 5,5 uur geduurd en mijn 2e bevalling vorige week duurde maar 1,5 uur (spontaan). Hopelijk kun je een beetje ontspannen en gaat het sneller dan de 1e keer. Komt goed zet m op!:)

Deel Deze Pagina