Tussen mijn kleintjes zal zo'n 16 maanden gaan zitten. Nou vraag ik me af of dat nog effect heeft op de bevalling. Mbt tot weeënduur, pijn en persen.
Ik heb tussen de eerste en tweede 18 maanden zitten Eerste 22 uur gebroken vliezen, 8 uur weeen en 12 minuten geperst Tweede 15 uur gebroken vliezen 7 uur weeen en 8 minuten persen Verder weinig verschil qua pijn e.d
Hier zat er 12 maanden en 1 week tussen , maar bij de tweede moest ik ook ingeleid worden ( bij de eerste ook ) pas 2e inleidingsdag (na pilletjes )was er ontsluiting bij beide 41+0 en 40+2 Qua ontsluitingsduur ( beide binnen 3 uur van 1 cm naar 10 cm) waren beide bevallingen gelijk .. En beide 5 minuten geperst . Nu zal ik ongeveer 13 maanden na de vorige bevalling bevallen , dus we zullen zien ..
Hier wel. Ze schelen 16 maanden. Eerste duurde 22 uur waarvan bijna 2 uur persen Tweede bevalling duurde 1.5 uur en 4 minuten persen.
Hier schelen ze 16 maanden eerste bevalling 20 uur weeen (geen gebroken vliezen) met een half uurtje persen tweede bevalling 17 uur gebroken vliezen, 4 uur weeen en half uurtje persen.