36 weken verlammende pijn in lies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jeannette, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeannette

jeannette Lid

24 apr 2008
    25
    0
    0
    Sinds een dag of 4 heb ik 2 a 3 x per dag een heel vreemd krampachtige pijn in mijn rechterlies.
    het gebeurd steevast wanneer ik loop en de pijn is niet heel scherp maar voelt aan als acute kramp en is ook zo weer weg, ik zak eventjes letterlijk naar beneden want op mijn been blijven staan kan niet.
    bij de eerste 2 zwangerschappen heb ik hier nooit last van gehad.
    herkent iemand dit ? :(

2. schumi

schumi Actief lid

16 okt 2006
    105
    0
    0
    Ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Heb dit ook, maar steeds aan 1 kant. ( rechts ) en dit verdwijnt inderdaad als je even niet op dat been steunt. Een soort week krampachtig gevoel.
    Ik heb zelf t idee dat dit te maken heeft met het voorbereiden op de bevalling. Een soort verweking van het bekken zodat de baby er straks makkelijker uitkomt. Of dit ook zo is weet ik niet, maar dat gevoel geeft t mij.
    groetjes Sschumi

3. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik heb het ook, maar dan in mijn linkerbeen. Opeens kun je helemaal niets meer. Het voelt verdoofd. Ik dacht ook dat het komt omdat de boel wat weker aan het worden is in je bekken.

4. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    ik heb sinds een paar weken erge pijn in mn beide liezen. Bij mij voelt het net of er een strak elastiek tussen mijn benen is gespannen en als ik een te grote stap wil maken bij het lopen dan voelt het net of er iets scheurt van binnen. Echt heel vervelend. Ik kon er niet om doorwerken en zit nu 2 weken eerder dan gepland bij huis.

Deel Deze Pagina