Help, vreemde afscheiding?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje09, 6 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik ben net naar de wc gegaan omdat ik nodig moest plassen, toen ik mijn onderbroek naar beneden trok zag ik iets hangen tussen mijn benen zeg maar, het zat een beetje aan mijn linkerbeen, sorry voor de details.

Het was helder slijm, rekbaar, met een witte streep ertussen, heel apart. Het was een sliertje niet heel lang, wat kan dit toch zijn?

Toch geen slijmprop ofzoiets.

2. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Ik weet niet hoe de slijmprop er precies uit moet zien, nog geen ervaring mee.
    Maar tijdens de zwangerschapsgym is uitgelegd dat het een beetje een taaie prop is waar een klein beetje bloed aan zit.

Wel hebben veel vrouwen wat meer afscheiding dan anders.
    Ikzelf heb dat ook, draag ook inlegkruisjes die ik meerdere malen per dag moet verschonen.
    En kan het inderdaad omschrijven, zoals jij het ook beschrijft.
    (sorry voor de details. :oops: )

3. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Geeft niks hoor hihi. Maar ze noemen het een slijmprop is het een grote prop of hoe zit het er uit, moeilijk hoor, heb een beetje zitten lezen op het internet en iedereen omschrijft het weer als iets anders.

Ik gebruik ook inlegkruisjes, vond het wel vreemd, dat het niet opgevangen was in het inlegkruisje maar het hing gewoon letterlijk aan mijn linkerbeen, raar maar waar hahahah.

4. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Komt me bekend voor, het blijft als een klodder :oops: op je inlegkruisje liggen.
    Maar als je twijfelt dan bel je toch even naar de VK, dan ben je gerust voor vannacht. ;)

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat ik me kan herrinneren van de slijmprop is dat ik het een beetje vond lijken op een kwal :)

6. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    Ik snap wat je bedoeld, het was een sliert slijm, en in het midden idd een wit hard stukje als je goed keek, dan kun je het idd vergelijken met de bovenkant van een kwal zeg maar.

Maar ik ben nog geen 28 weken, kan dat zo vroeg al, of is het gewoon afscheiding?

Ik baal ervan dat ik niet in de wc pot heb gekeken misschien lag daar nog wat, maar goed dat maakt niet uit. Ik denk dat ik het nog even aankijk, mocht ik meer van dat soort slijm krijgen dan zal ik wel even bellen met de verloskundige. Ik heb pas over 2 weken weer een afspraak.

7. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Je hoeft je slijmprop niet in 1 keer te verliezen, bij sommige is het dus inderdaad gewoon een tijd lang wat slijmerige afscheiding....
    En je kan hem ook al een tijd voor je uitgerekende datum verliezen, hoeft helemaal niks te betekenen.

Deel Deze Pagina