We vinden 3 meisjesnamen heel erg leuk: Indy Liv Mila We kunnen alleen niet goed kiezen, wat vinden jullie?
1Liv 2 Mila 3Indy Inderdaad, Liv het leukst en zeker omdat 'k daarbij ook een volwassen vrouw voor me zie. Voor een klein meisje. is het stoer en lief tegelijk.
Leuke namen! Mila en Indy stonden bij mijn dochter ook op het lijstje. Mila vond mijn vriend niks en over Indy waren we om beurten enthousiast, maar ik zag het niet echt voor me, een Indy van 30 of 50 of 70.... Nu zou ik voor Liv gaan (in praktijk overigens niet, want mijn neef heeft een Liv), want voor mijn gevoel hoor je Mila veel vaker
Een naam groeit wel met iemand iemand mee. Over 60 jaar hebben we opa's en oma's met namen als Kenji, Pip, Puck, Bodhi, enz. Tegen die tijd is iedereen daar wel aan gewend. Mijn voorkeur : 1. Mila 2. Liv 3. Indy
Thanks voor de leuke reacties. Wij hadden Indy op nummer 1 staan, maar merken dat bijna niemand de naam leuk vind Natuurlijk moeten wij hem zelf leuk vinden, maar vind het wel jammer. Misschien ordinair? Want dat willen we absoluut niet.
Liv vind ik echt niets en Mila ook niet! Indy vind ik krachtig maar ook luef! Erg lrule naam hihi dus mijn stem voor Indy heb je alvast!
Ik zou voor Liv gaan. Bij mij staat deze ook hoog op m'n lijstje (voor een toekomstig kind), maar mijn vriend vindt het niks. Mila is ook leuk, maar Indy vind ik dan wat minder voor een volwassen vrouw.