Hallo dames, Ik wil graag even jullie mening! Ik ben morgen 36 weken zwanger en ben sinds zaterdag echt enorm aan de diarree. Het lijkt wel iets minder te worden (loop niet meer elk uur naar het toilet), maar mijn poep is nog steeds erg...'vloeibaar' zeg maar. Ik voel de baby prima, en ik voel mijzelf verder ook prima, dus ik maak me niet echt zorgen. Mijn man daarentegen wel. Moet ik mij ook zorgen maken?
Goed blijven drinken en evt. een banaan extra eten. Denk dat het geen kwaad kan hoor! Je lichaam kan wel wat hebben en de beeb zit ook veilig daarbinnen en krijgt genoeg voedingsstoffen.
Ik kreeg dit vandaag als zwangerschapsupdate van week 36: Welcome to week 36! To assuage your worries here are a few clear indications of when you're going into real labor: -Runny loose stools/diarrhea -Loss of mucous plug aka "bloody show" -Contractions are consistent and grow in intensity -Your water breaks You can have diarrhea without going into labor and your water probably won't break. If it does break, it'll feel like a sudden gush of unexpected pee just ran down your leg. Het kan dus ook blijkbaar een teken zijn van de bevalling? In ieder geval goed blijven drinken ja, om je vocht op peil te houden
Ja, dat kan volgens mij wel ja. Maar ik dacht dat dat bijv. 1 of misschien 2 dagen was, ik ben nu alweer 4 dagen goede vriendjes met de wc. Verder ook totaal geen tekenen, dus ga er niet vanuit Idd maar even mijn vochtpeil up to date houden Dank je wel voor de tip!
ik heb het ruim 2 weken gehad en ben er sinds vandaag eindelijk vanaf! mijn vk zei dat er een virus heerst, zij had al veel vrouwen gehad die er last van hadden. het kan voor de baby geen kwaad. ik moest wel o.r.s nemen, dat voorkomt dat je uitdroogt. ook zorgen dat je genoeg drinkt. diaremmers mag je trouwens niet, je zou idd bananen of iets kunnen eten, misschien dat dat helpt. succes ermee, ik weet hoe vervelend het kan zijn!