6 mei bevallen nu opnieuw zwanger mogelijk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Newmamaa, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Newmamaa

Newmamaa Nieuw lid

14 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    De tekst zegt het al ik was op 6 mei bevallen van me lieve zoontje en gaf hem borstvoeding en flesvoeding maar kwam nooitmet de borstvoedingboven de 8/12 keer uit meestal maar 4 keer op 1 dag en in de avond alleen de fles en overdag sliep hij vrijwel lang

maar nu heb ik dus tot nu vandaag 14/7/2014 nog geen menstruatie gehad maar wel dus perongelijk in gevreeen en ook nog eens op die dag de pil vergeten ;)
    dus nu voel ik me zeer onzeker en het is bijna 1 maand geleden dat we wat hadden gedaan samen en ik wacht tot 28 juli voor een test waar ik dus eigenlijk voor vrees dat ie positief zal uitslaan.

maar zou het dus eigenlijk wel kunnen? dat je menstruatie zolang uitloopt met borstvoeding minder dan 8/12 keer per dag en ohja ik ben vorige week gestopt met borstvoeding omdat hij zelf er niet meer aan wou drinken waardoor de melk weiniger werd.

iemand die het heeft meegemaakt of enig idee of het eventueel zou kunnen?

Groetjes,
    een vers kerse mamaa!

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan prima dat je cyclus nog niet op gang is gekomen, en je slikt dus ook de pil begrijp ik? Je bent 'm 1x vergeten? Zeer grote kans dat je dan geen eisprong hebt gehad.
    Mijn zus heeft bij de eerste maar twee dagen borstvoeding gegeven, daarna over op flesvoeding, en zij werd pas na 6 maanden weer ongesteld.

Maar de kans op zwangerschap is niet nihil; als je gemeenschap hebt, dan kun je zwanger worden, ook met de pil, al is die kans iets van 0,01%; alleen geheelonthouding is zeker. Dus als je twijfelt; testen!

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Het zou inderdaad kunnen. Sommige vrouwen worden pas na een jaar opgesteld en andere binnen 4 weken weer. Maar ik begrijp dat je de pil slikt. Hoelang al? Want eerste maand moet je zowiezo beschermd vrijen dan.

4. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.934
    3.945
    113
    Je menstruatie kan sowieso eerst onregelmatig zijn of uitblijven dus de kans is denk ik groter dat zoiets het geval is, je kan altijd een test doen toch voor de zekerheid?

5. Newmamaa

Newmamaa Nieuw lid

14 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties en ja ik twijfel nog al want me onderbuik voelt gister en vandaag nog al anders aan beetje lichte steken kleine lichte pijn e.d maar het zou dus ook gewoon Miss door de bevalling komen maar dan denk ik weer dat is al ongeveer 2 maanden en ongeveer 2 weken geleden dusja misschien komt het door de borstvoeding kan ook natuurlijk maarja niet teveel druk maken nog ff en dan gewoon testen dan weet ik genoeg hihi

6. Newmamaa

Newmamaa Nieuw lid

14 jul 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ohja ik ben ook nog eens op vakantie dus die extra gevoelige testen zullen ze wel niet hebben hier in TunesiĆ« 😊

Deel Deze Pagina