36 weken zwanger en helse maagzuur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mamani, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    Hallo,

Ik heb nu paar dagen heeeel erg last van maagzuur, het lijkt alsof dan mijn longen en me keel in de fik staat en word ook ontzettend misselijk van. Ze komen steeds om de zoveel minuten terug en het is heel vervelend, kan bijna niet normaal meer door eten en ook niet slapen. Weet iemand misschien iets wat helpt? Soms wou ik die maagzuur inruilen voor weeen, zo erg vind ik het. Ik heb vanalles al geprobeerd zoals rennie en gaviscon maar ze helpen maar voor niet meer dan half uurtje en dan begint het weer. Ik hoop dat er hier iemand is die een gouden tip heeft.

Groetjes Mina

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hoi,
    Tja ik weet hoe vervelend het is. Ik ga er ook continue van over mijn nek, maar bij mij is Gaviscon het enige wat werkt. JE zou kunnen proberen een bakje vanillevla, of een korst brood. Bij mij werkt een schepje suiker vaak ook wel, maar het is echt heel vervelend. Ik weet hoe je je voelt.

Sterkte ermee

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    tijdens het slapen je hooft wat hoger leggen en verder malox heb ik gebruikt bij daan dat hielp wel iets
    ik zorgede dat ik geen zure of te zurn dingen at en oppassen met gekruide dingen verder is er volgens mij weinig aan te doen

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    bij de apotheek kun je antagel kopen dat was bij mij het enige wat nog werkte.
    ik heb er ook heel erg last van gehad, heel vervelend!

succes

5. sjouk

sjouk Lid

22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Hoi

Ook ik heb hier erg veel last van bah.
    Bij mij helpt ook niks meer,ik heb antagel,gaviscon en rennie's in huis maar er is niks meer wat helpt.
    Ook ik lig nu wel hoger en dat helpt wel een beetje maar,ik slaap er erg slecht door.
    Verder kan een warme kop melk wel helpen maar dat is dan ook maar voor even.
    Sterkte ermee en aan je banner te zien duurt het gelukkig niet lang meer voordat je uitgerekend bent ;)

6. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    ik heb dat ook heel erg gehad. Ik had alles geprobeert maar helaas niks helpt.

7. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    vreselijk die maagzuur ik heb er nachten wakker
    van gelegen
    ben op het laatst maar gewoon spelletjes gaan doen
    snachts
    nadat Belle was geboren was het gelukkig meteen over
    helaas heb ik geen tip want niks hielp bij mij
    sterkte

8. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor jullie reacties, ik heb eigenlijk alles al wel geprobeerd, maar er helpt dus echt niks meer.Ik heb vandaag vla gehaald, hoop dat die beetje helpt. Ik vind wel raar dat ik nu opeens zoveel last krijg want de baby is toch ingedaald dan zou je juist verwachten dat je geen maagzuur krijgt.
    Ik lig er ook s nachts echt wakker van, hoop dat niet lang meer duurt dat ik ook ben bevallen, eindelijk van al die kwaaltjes af.

Aan alle zwangere ook veel sterkte en fijne zwangerschap.

groetjes Mina

9. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    het enige wat bij mij helpt is op mijn linkerzij liggen en volle melk drinken voor het slapen gaan, ik neem een glas melk mee naar bed en steeds als ik wat voel opkomen dan neem ik een slokje :D

hoop dat je er wat aan hebt weet hoe vervelend het is bah

10. marber

marber Lid

17 mei 2007
    98
    0
    0
    Nou, ook ik kan je de hand schudden en het enige wat bij mij echt helpt is........................overgeven. Maar ja, dat ga je echt niet elke dag doen, tenminste ik heb het 3 x gedaan toen de pijn echt niet meer te harden was. Tegenwoordig drink ik bij het warm eten heel veel glazen water. Ik heb het idee dat dat enigzins helpt waardoor ik minder last heb als ik naar bed ga, maar het is inderdaad een vervelende bijwerking van de zwangerschap.

11. Bianca16

Bianca16 Fanatiek lid

29 mei 2006
    1.618
    0
    0
    Ik heb er ook veel last van en mijn manneke is ook al ingedaald. Ik heb antagel, maar ook dat helpt maar eventjes. Verder kauw ik op pepermuntjes, maar dat helpt ook niet echt.
    Ach.....nog een paar weekjes hooguit!

Deel Deze Pagina