Hoeveel was je ongeveer aangekomen bij de 34e/35e week? En al last van strepen of dat niet? Ikzelf ben nu 9 kilo aangekomen en heb nog geen last van strepen. Maar lees vaak dat, dat nog in de laatste week kan gebeuren.
Ruim een kilo aangekomen. Ben nu 35,3 week. Wel nog oude lichte zw. strepen van de vorige twee zwangerschappen, maar nog geen nieuwe erbij van deze keer.
Ik was al 18kilo aangekomen maar had ontzettend veel last van vocht! was helemaal opgeblazen.. twas er dus zo af en niet ene streep!
Ik was toen denk ik 15 kilo aangekomen, totaal 19 kilo (waarvan nu alweer 12 eraf ). Ik had alleen bij mijn heupen wat strepen, maar zag gister tot mijn grote verbazing dat ik ook wat streepjes onderaan mijn buik heb. Zoveel interresseert het me blijkbaar, dat ik het na bijna een maand pas zie . Ik moet ze tijdens de bevalling gekregen hebben, op mijn dikke buik zaten echt geen strepen!
Ik ben in totaal 14 kg aangekomen. Had ook geen last van strepen tot met de bevalling. Toen hebben op mijn buik gedrukt om Zoë een handje te helpen en toen is de boel gescheurd....beetje jammer
Komt niet perse door het op je buik drukken hoor... bij mij hebben ze alleen voor de placenta op mijn buik gedrukt. Op het laatst komt er nu eenmaal veel druk op je buik te staan.
Ik ben tot nu toe 11 kg aangekomen en de striea is echt niet normaal. Ik vind het echt verschrikkelijk en ik schaam me er echt voor. Kan er echt wel om huilen soms, maar ja de een heeft het wel en de ander niet. kuss
ben 15 kilo precies aangekomen. Geen strepen. Was bij vorige 2 zwangerschappen veel dikker dus dat zal daar wel mee te maken hebben.
Hier ook op 18 kilo en geen streepjes nog! Vorige zwangerschap ben ik totaal 33 kilo aangekomen en heb toen geen strepen gekregen. Dus volgens mij zegt het aantal aangekomen kilo's niets over het aantal strepen
ben 9 kilo aangekomen en 38 weken zwanger... veeeeel last van strepen, ondanks da mijn ventje mijn buikje goed insmeert, tja niet veel aan te doen
ik ben nu in totaal 12 kg aangekomen, en onderaan mijn buik paar kleine streepjes er bij gekregen.. dus valt allemaal mee. Met mijn vorige zwangerschap ben ik wel 25 kg aangekomen... gelukkig er weer af gekregen, na een lange tijd, ik hoop dat deze kilo's er zo weer af zijn... PS ik weet dat ik langer heen ben dan 34/ 35 weken maar ik wou toch even reageren
Ik ben nog altijd 2,5 kg lichter dan voor de zwangerschap! Eet nu gezond en heb veel overgegeven! Maar ik krijg nu weer honger zo bij de 32 weken en moet oppassen dat ik niet teveel ga eten!
Yep. Door m'n diabetes kon ik niet toegeven aan zwangerschaps vreetbuien, anders wordt de suikerspiegel te hoog en dat is heel ongunstig voor de baby. Dus alleen heel gezond eten en niet snoepen. M'n internist en gynaecoloog zijn er supertevreden over, de baby neemt toch wel wat het nodig heeft, zeiden ze. Hoewel het nu toch wel wat te klein is. Maar dat komt niet doordat ik zelf niet gegroeid ben, heeft de gyn donderdag me nog verzekerd.
Oke vandaar dacht al. Wel goed maar 1 kilo. Ja precies bij onze baby loopt de groei ook ongeveer 2 weekjes achter met het gemiddelde en heb niet super weinig gegeten. Dus denk dat het gewoon zo bepaald is.
Ik ben nog niet zover als jullie, maar ik ben gerekend vanaf het begin nog niets aangekomen. Ik ben nu zeg maar nog -4 kilo aangekomen........