pijn onder in buik en meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkelies10, 28 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hallo meiden,
    ik heb weer even een vraagje,
    voor mijn zwangerschap had ik al veel last van me heupen en bekken
    daarvoor liep ik ook bij een fisio

nu heb ik weer veel last als ik aant werk ben dan heb ik heel veel last van me rug en heupen + me zij en soms is het net alsof mijn rug vast slaat ofzo
    het lopen gaat dan echt al moeilijker! als ik niet werk gaat het wel aardig goed

nog een vraagje als ik even 5 min loop of ik ben thuis wat aant doen ofzo dan krijg ik ontzettende pijn links onder in me buik (boven het schaambot aan de linkerkant

hebben jullie een idee wat dit is en wat ik er tegen kan doen ?
    ik zat al te denken om maar weer een afspraak bij de fisio te maken voor me heupen enzz

bedankt alvast

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Wat je verteld van die buikpijn aan de linkerkant dat herken ik wel. Ik vroeg het laatst aan vk, toen zei ze, ga eens liggen. Vervolgens drukte ze daar in die buurt op mijn buik. ZEEER! Nou zegt ze , das bandenpijn.
    En ik kon er niks aan doen volgens haar.
    Mss is dat bij jou ook het geval. Kan natuurlijk zijn dat het wat anders is en dat het iets met je andere klachten te maken heeft.
    Heel veel sterkte in ieder geval..

3. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    bedankt voor je antwoord
    ik moet donderdag weer naar de verloskundige dus dan zal ik ht er wel over hebben
    ik hoop idd dat dat het is

4. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    verder niemand wie antwoord weet ?

5. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik ga ook voor de bandenpijn ;).

xxx

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Ik heb sinds vandaag ook enorme steken/pijn onderin, heb net de verloskundige gebelt en die zegt dat ik uit voorzorg ff urine moet laten nakijken bij de ha, om blaasonsteking uit te sluiten, als m dat niet is dan kunnen het idd je banden zijn die rekken. Mocht het heel erg worden en het gaat gepaard met bloed dan moest ik gelijk bellen..
    weet niet hoe dat bij jou zit, maar mischien ook kans op blaasontsteking, anders echt bandenpijn..
    sterkte

7. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    ja ik denk dan ook idd bandenpijn moet donderdag naar de verloskundige toe dus zal het even overleggen !

de rest van de pijn wie ik omschreef ben ik vandaag mee naar de fysio geweest en het is toch echt bekkeninstabiliteit (jammer genoeg maarjah niets aan te doen)

bedankt voor de antwoorden

Deel Deze Pagina