Vraag aan jullie

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Neona, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neona

Neona Lid

6 jan 2009
    91
    0
    0
    mama zijn van me dochter geboren op 13-01-2009
    almelo
    Ik heb een vraagje.
    Boven mijn schaambod..mijn onderbuik zeg maar.
    Als je bv een beetje stevig bent en waar je buikje dan begint(verhooging) geeen plate buik maar een bol zeg maar berg,

Als ik gemeenschap met mijn vriend heb dan heb ik op die plek pijn.
    Steken..als ik mijn hand er dan tegen aan hou zodat het niet beweegdt of heen en weer gaat omdat ik een hang buikje heb van mijn vorige zwangerschap voel ik geen pijn.

Is dit wat ik viel die plek wat ik beschrijf mijn baarmoeder ??
    En hoe kan het dat die plek dan pijn doet.
    Ik ben wel bezig om voor de 2de x zwanger te raken als dat gegunt is.Ik denk zelf van hey mischien ben ik wel zwanger maar lees nergens over een symtoon wat ik hier net heb omschreven ik heb hier nu ongeveer een week last van en alleen als ik sex met me vriend heb hem ik er last van ik heb ook vandaag wel steken gehad niet wat ik net omschreef maar wel op de zelfde plek maar dan aan de zeikandt ervan..dit voelde ik toen ik aan het zwemmen was met mijn dochtertje.heb ook krampen gehad wat ik nromaal alleen maar tijdens mijn ong krijg en ik moet pas de 7de worden maar als dit allemaal bij elkaar hoordt nu ik gewoon pijn heb denk ik dat alles bij elkaar hoordt en ga je de gekste dingen denken maar ook zwangerschap zonder dat ik het zelf wil..mijn onbewust zijn..

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

dit is geen symptoom van zwangerschap.
    Het kan wel zijn dat je je baarmoeder voelt als je vriend daar tegenaan komt. Kan verder geen kwaad.

Mirjam

Deel Deze Pagina