Leuke ideeën om het te vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloempjuh23, 20 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Hoi dames,

Volgende week dinsdag hebben we de 12 weken echo en als deze echo ook goed is willen we het onze ouders en broetjes/zusjes gaan vertellen. Nu hebben we zelf al beetje zitten brainstormen maar hebben nog niet iets van: Ja zo gaan we het doen. Onze ouders verwachten het sowieso niet dus ze zullen erg verbaasd zijn. Ik vind het ook wel een beetje eng! :rolleyes:

Hoe hebben jullie het verteld en hebben jullie nog leuke ideeën?

Liefs, Bloempjuh

2. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ach ja er zijn ZOVEEL manieren om het te vertellen!!
    Mijn schoonvader is kunstenaar/ schilder dus wij hadden een tekenboek van nijntje gekocht en een kaartje erbij. MEt dus de mededeling dat hij over een paar maanden zich met deze tekeningetjes kon bezig houden.. zoiets..

of leuke slabbetjes kopen bij babyplanet.. of een gedichtje in lijstje, of de echo foto inlijsten..zoiets?

3. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Hoi Bloempjuh,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik heb het mijn ouders verteld doormiddel van een bos bloemen,
    aan die bos bloemen heb ik een kaartje met een voetafdrukje bevestigd met daarop de tekst: Iets "groots" begint héél klein! en dan onze namen en ......
    Mijn ouders verwachten het toen ook niet, maar begrepen "de hint" wel direct.
    En waren heel erg blij voor ons.
    Je kunt ook een rol beschuit + muisjes inpakken of je hebt ook hele leuke rompertjes te koop met teksten zoals mijn opa/oma is de liefst/kanjer etc.
    Hopelijk heb je hier iets aan..
    Ik vond het ook eng om te vertellen, maar heb me echt om niks zorgen zitten maken!
    Veel plezier bij de echo...

Liefs Ani

4. kwebbelbebbel

18 apr 2009
    61
    0
    0
    Hoi hoi,

Wij hebben iedereen een fotolijstje gegeven met onderin rose en blauwe muisjes en als gedichtje:
    Jullie kunnen mij nog lang niet horen
    En ik kan jullie voorlopig nog niet zien,
    Maar, in ...........word ik geboren,
    Mag ik dan in dit fotolijstje misschien?

Succes met je ideetjes opdoen en bij de echo!

Deel Deze Pagina