bij de eerste was ik 23 kilo aangekomen.. bij deze tot nu toe ongeveer 11 kilo vanwaar eingelijk al die vragen over bmi en aankomen?
Ik was 54 kilo toen ik zwanger raakte...en toen ik beviel, was ik 70 kilo. Dus ik was 16 kilo aangekomen, waarvan er nog steeds 8kilo, gelukkig! aan zitten!
Bij de eerste was ik 42 kilo toen ik zwanger raakte (lengte 1.67) en op het einde woog ik 72 kilo Bij de tweede woog ik 49 kilo toen ik zwanger raakte en 72 kilo op het einde
O in de andere topic werd opgemerkt dat het aankomen zo weinig zegt, omdat het veel met bmi te maken heeft. Dus vandaar even in groepen, dan kan iedereen wat makkelijker vergelijken. De groep met laag gewicht mag namelijk meer aankomen, dan bijv met overgewicht.
ben begonnen met 1.80 en 60 kilo... tot nu toe 6 kilo erbij. Ik hoop mooi op de +12-14 uit te komen *pakt er nog een stukje banketstaaf bij*
Bij mijn eerste zwangerschap 13 en bij de tweede 14 kg. Ik kom in de eerste maanden vrij vlug aan en op het laatst bijna niet meer. Er wordt blijkbaar echt een reservelaagje aangelegd door mijn lichaam.
Ik had ook een BMI van 18 en tot nu toe 14 kilo aangekomen. Vooral tot 23 weken ging het heeel snel, nu staat het al een tijdje stil. Ik vind mezelf er wel goed uitzien nu, niet zo meisjesachtig meer
Ik woog voor de zwangerschap 45 kilo en ben 1.60m, had een bmi van 17,5. Op het eind van de zwangerschap was ik 70 kilo 25 kilo er bij dus hahaha! Nu bijna 6 maanden na de bevalling ben ik nog 61 kilo, dus nog steeds 16 kilo zwaarder als voor de zwangerschap... Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet mn best doe om af te vallen, voel mee en stuk beter nu ik wat meer spek heb Alleen dat buikje... die mag er wel af, ik lijk wel een hangbuikzwijntje Doe per dag 100 buikspieroefeningen, dus hopelijk ben ik gauw een gewoon zwijntje