Oehh ben dol op namen die eindigen op - mijn. Wilde ook zeggen, wat denk je van Jasmijn? Is toch wat minder lang als de lengte het probleem is. En stoer én lief. Maar ik lees net dat die al bezet is. (En trouwens bij de naam van je oudste dochter wat minder ideaal, al vind ik dat juist leuk matchen.) Maar weet je wat... ik zou niet meer switchen last-minute. Willemijn is echt mooi! Doen! Succes.
Willemijn is niet mijn smaak, maar prima naam... zelf vind ik Willeke dan vlotter. Pien heb ik minder mee, en Lieke en Nienke wel leuk.. al zou ik dan zelf eerder voor Fieke / Dieke / Nieke of bijv. Meike gaan. Verder moest ik denken aan Heleen of Rosa. Succes met jullie keuze (maar misschien is die keuze eigenlijk al gemaakt ☺️)
Zoon heet R.ens....beetje jut en jul denk ik haha. Lief dat jullie zo mee denken. Sommige namen zijn gewoon echt onze smaak niet en veel namen die ik leuk vind zijn al bezet (bv lotte). Sommige namen hebben lang op de lijst gestaan (fieke femke) maar zijn toch ook weer afgevallen omdat ze het net niet zijn... Ik denk dat we voor Willemijn moeten gaan....
Ik moet bij Willemijn aan Gooise vrouwen denken en niet aan een kleine baby, maar dat went vast wel snel. Wat vinden jullie eventueel van Aaf/ Aafke?
Willemijn vind ik persoonlijk niets.. Vind ik Phileine, Feline persoonlijk mooier. Maar ik moet zeggen dat ik niet van oud Hollandse namen hou. Maar gelukkig heeft ieder een eigen voorkeur. Zou het ook niet leuk vinden als ik hier 100x de naam zag die wij nu hebben.
Dat is het gewoon he.. het is zo persoonlijk. Ik vind Phileine en feline echt mooie namen, maar het past gewoon niet bij ons.. De "oudbolligheid" van willemijn past veel beter bij het (oud) Hollandse waar we van houden. Namen als Marie en Mieke zijn hier ook de revue gepasseerd, daar zal ook niet iedereen van houden Gelukkig maar dat smaken verschillen!
Willemijn prima naam. Evt een naam voor achter de hand. Dan zou ik Nienke doen. Wij hadden een jongensnaam waarvan we het superlenig vonden, maar tot het eind toe was ervaarbaar twijfel. Meisjesnaam was al heel snel duidelijk en zonder twijfel. Uiteindelijk bleek bij de geboorte het een jongen te zijn. Toen we hem zagen dachten we gelijk die naam past gewoon bij hem. Komt bij jullie ook vast goed. Succes met de bevalling