36 weken zwanger en partner wilt naar ibiza om te feesten met vrienden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Preggys, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik zou zeggen ga maar en blijf er meteen..
    binnen nl zou ik het niet zo heel erg vinden mits het niet aan de andere kant van het land zou zijn

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.163
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Waarom speciaal twee dagen naar Ibiza? Kan hij niet in Nederland zuipen en losgaan met vrienden dan? Waarom moet dat zoveel kilometers verderop in Ibiza?

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.823
    5.958
    113
    Vrouw
    Mijn oudste kwam totaal onverwacht met 36 weken.
    Voor hetzelfde geld, ga je morgen bevallen.

Kortom: niet doen...baby's komen wanneer ze er zin in hebben!

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wat onvolwassen zeg.
    Had hij dat niet eerder kunnen plannen? En volgend jaar ligt Ibiza daar ook nog wel hoot, dat drijft niet zomaar weg.
    Ik ben blij dat mijn man niet zulke idiote dingen bedenkt.
    Ik zou tegen je man zeggen dat hij maar lekker binnen Nederland moet gaan feesten. Genoeg leuke feestjes als hij daar zo'n behoefte aan heeft.

5. KilleLove2

KilleLove2 Actief lid

14 aug 2015
    130
    2
    18
    Belgie
    Ik heb er ook zo geen probleem mee als men partner op 36 weken zou gaan voor 2 dagen. Met de eerste *men ex* stuurde ik hem op bedrijfs uitje toen men weeën al bezig waren. Zei enkel hier lopen stresse en wachten met 2 heb ik geen behoefte aan bel je wel als ik ziekenhuis in moet. Was hij indd niet zover weg. Maar 36 weken is kans klein, tenzij er iets gebeurd maarjah dan mist hij het mooiste moment uit zen leven niet jij.

Ieder zijn eigen gevoel denk ik dan.

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Bij de eerste zwangerschap zou ik het niet leuk hebben gevonden omdat hij dan misschien bij pech de bevalling zou kunnen missen. Dus inderdaad wel stappen een weekend maar in eigen land.

Nu bij tweede zou ik het minder moeilijk vinden als hij nog weg zou gaan. Dan is het zijn eigen pech als hij het zou missen.

Maar wij zijn sowieso makkelijk naar elkaar toe. Hij gaat graag naar andere muziek dingen als ik.
    Zo ga ik zelf naar 3 daagse festival volgens jaar juni met een vriend zonder man, dan doet hij ook de verzorging van hopelijk 2 Kids. Dus wie ben ik dan om hem wel dingen te ontzeggen.

Maar bij de eerste was het echt not done in zo'n laat stadium zo ver weg. Gelukkig zou hij dat zelf al bedenken dus het nooit te sprake brengen.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is dus ook wat ik me afvraag. Ibiza staat bekend als Party-eiland, zuipen en vrouwen/sex.
    Op welke manier wenst hij trouwens dan precies los te gaan? Alleen qua drank? Waarom moet dat zo ver weg?
    Zijn vrienden zijn allemaal ook al aan de vrouw of merendeels nog vrijgezel?

Ik heb hier mijn vraagtekens bij.

Ik zou hem een tussenoplossing voorstellen. Hij mag zuipen met zijn vrienden, maar dan wel in de buurt in Nederland. Wil die dat pertinent niet, dan zou ik hem toch vragen waarom hij perse specifiek helemaal naar Ibiza wil om te zuipen en los te gaan.

8. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.486
    3.940
    113
    Vrouw
    ik zou het geen probleem vinden. Maar het ligt natuurlijk wel aan de situatie: voel jij je top? Regel voor die dagen je moeder, zus, vriendin die je kunt bellen als er wat gebeurt. Of laat ze bij jou slapen. Ik zou me die dagen echt heerlijk in m'n eentje kunnen vermaken.

Ik vind trouwens 'omdat het nu nog kan' altijd zo'n verschrikkelijke uitspraak...

9. MamavC

MamavC Niet meer actief

Hoezo moet een man die bijna vader wordt 2 dagen met vrienden feesten op Ibiza? Hoe kom je erop sorry.. Ik vind t sowieso al vreemd maar als je bijna een kind krijgt al helemaal
    Hier liep mijn vriend te zenuwen rond die tijd :) hij vroeg de hele tijd hoe t ging en dat ik moest bellen als er wat was. Hij was totaal niet bezig met andere dingen

10. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Idd waarom zo ver? En wat heeft t voor een zin, 1 avond zuipen en de dag erna met een kater in het vliegtuig.
    Kan hij toch veel beter gezellig met vrienden in de buurt wat eten en dan drinken. Waarom zou je überhaupt veel gaan drinken als je vrouw hoogzwanger is??

Hier met 30 en 35 weken bevallen. Vanaf 24 weken staat de tas klaar en manlief heeft de telefoon in z'n zak. (Is ook iedere avond werken)
    Toen ik bij Norah 26 weken was moest hij een weekend weg voor het werk, toen heeft m'n moeder bij ons geslapen.

11. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Nou ben blij dat de mijne het niet deed....# Met 36 weken bevallen....

12. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Haha wat een idioot. Dat ie het überhaupt overweegt... Ik had m gezegd dat ie daar kon blijven..

Mijn vriend gaat niet eens meer buiten de stad, die is veel te bang dat het ineens begint en hij dan niet optijd terug is <3

13. Tigra

Tigra Bekend lid

15 dec 2014
    706
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou hem lekker laten gaan. De kans dat je met 36 weken bevalt is erg klein. En 2 dagen zijn zo voorbij.
    Beter hem nu nog even laten feesten dan dat hij dat wil als jullie baby net geboren is. Daar zou ik meer moeite mee hebben.

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Zelf ben ik niet voor het ontzeggen van dingen binnen een relatie, zolang het de ander niet schaadt.
    Maar met 36 weken zou je kúnnen bevallen. Je bent hoogzwanger en het kind maakt geen afspraak met de verloskundige of gynaecoloog wanneer het van plan is te komen.

Dus ik zou een paar dagen Ibiza prima vinden. Voor mijn part een paar weken. Maar niet op dít moment.
    Dan had hij het maar eerder moeten plannen. Hoe moeilijk is dat?

15. kleinemuis80

kleinemuis80 Bekend lid

21 aug 2015
    696
    32
    28
    haha lijkt wel of onze mannen of vriendjes er een moeder bij hebben.. Dat wij ze dingen moeten gaan verbieden.. moeten ze andersom eens doen. hahahaha

Ik zou hem lekker laten gaan.. geniet er van!! Ik red me wel. Maar zal hem er wel aan helpen herinneren dat hij ook te laat terug kan zijn en hij alles mist..

16. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.842
    2.261
    113
    Van mij zou hij mogen
    En hij zou er gelijk mogen blijven ook!!!

17. BVS

BVS Bekend lid

28 nov 2014
    797
    0
    0
    V
    Ik zou hem vierkant uitlachen in zn gezicht en vragen of hij wel goedwijs is..
    Nee dat zou bij mijn man nou nooit opkomen, die gaat al niet meer naar verjaardagen die uurtje rijden zijn...laat staan naar ibiza.

18. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0

Het gaat niet om dingen verbieden. Ik verbied mijn vriend nooit iets en laat het zelfs niet merken als hij iets wil doen wat ik miss minder leuk vind. Omdat ik hem niet wil beperken of tegenhouden.

Maar dit gaat om een stukje logische common sense.... Ik vind het respectloos naar je vrouw/vriendin om haar op zo'n cruciaal moment alleen te laten. Je hebt samen voor een kindje gekozen, dan ga je er ook samen voor. Haar dan alleen laten terwijl het risico bestaat dat het kindje komt als je er niet bij bent vind ik dan gewoon not-done. Tuuuurlijk, kindje kan nog weken blijven zitten. Maar dat hoéft niet.. En dan staat ze er wel 'alleen' voor (los van ouders/zusje/vriendinnen want dat is anders als je partner en de vader van je kind).

19. Iba

Iba Actief lid

26 mrt 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    #59 Iba, 23 aug 2015
    Laatst bewerkt: 23 aug 2015
    Sorry hoor maar zou dat dus echt niet accepteren.. Ik vind dat nogal egoïstisch!
    En los van dat dat je zwanger bent.. Feesten? In Ibiza? Doe dat lekker als je vrijgezel bent... Als hij nou zou zeggen ga naar Peru een berg beklimmen oke! Maar feesten in Ibiza met je vrienden gaat mij persoonlijk te ver of je nou zwanger bent of niet..

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Dit dus!
    Ik zou het een grote kleuter vinden die zijn zin wil hebben als hij niet begrijpt dat enigszins in de buurt blijven gewenst en nodig is.
    Zou het niet erg vinden als hij naar een feestje zou gaan. Maar niet op Ibiza. Dat had hij dan even een paar maanden eerder moeten doen.

Deel Deze Pagina