36 weken zwanger en partner wilt naar ibiza om te feesten met vrienden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Preggys, 22 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Risu

Risu Fanatiek lid

13 jul 2012
    1.245
    0
    0
    Tja.... Maar wat als je in die paar dagen niet gaat bevallen..... Krijg je de verwijten :)

2. Wowkaat

Wowkaat Actief lid

26 apr 2011
    375
    0
    16
    Zijn er hier vrouwen die serieus hun mannen iets verbieden? Als mijn vriend dat bij mij zou doen (of ik bij hem) dan ga ik toch even achter mijn oor Krabben ;). Ik snap dat je het helemaal niet leuk vindt, maar daar kan je het toch als 2 volwassen mensen over hebben? Waarom heeft hij de behoefte om naar Ibiza te gaan? Waarom vind jij het zo erg als hij zou gaan? Meteen in de aanval schieten, levert alleen maar strijd op. Ik hoop dat jullie tot een oplossing komen samen.

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    1 dag ergens feesten in de buurt zou perfect bespreekbaar zijn.
    2 dagen Ibiza ... no way.

Ik zou het hem overigens niet verbieden. Hij kwam er alleen niet meer in na die 2 dagen. Aan hem de keuze.

4. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Nu laat ik mijn vriend heel erg vrij, maar no way dat hij dat gaat doen als je al 36 weken bent. Beseft hij wel dat de baby in principe ook gewoon NU al kan komen en dat hij er dan niet bij is???

Dan slaat hij dit jaar maar over, hij wordt vader! Dat is toch veel leuker/belangrijker.

5. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

5 feb 2011
    1.118
    266
    83
    Vrouw
    Werken en moeder zijn.
    Ja, ik zou het gelijk verbieden. Toen we nog geen kinderen hadden vond ik het geen punt, ik vertrouw hem volkomen en als hij een keer lekker met zijn vrienden op vakantie wilt, waarom niet! Heeft hij dus ook gedaan en ik ook. Maar nu, no way! Zeker niet met 36 weken. Ik zou het zelfs vreselijk vinden dat hij daar überhaupt mee aan komt zetten. En verwijten, kom op zeg! Dikke pech!

Ja, ben ook benieuwd, wat is er gebeurd?

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ja, niet slecht bedoeld hoor, maar ik ben het ook eens met wat RoGiJuLi zegt. Mijn vriend is ook nog op die termijn (36 weken) 2 dagen op vrijgezellenweekend gegaan met zijn beste vrienden.
    De vriendin van 1 van die vrienden was ook zwanger (20 weken) en vond het ook niets maar ik dacht waarom niet? Zou me idd ook wat schuldig gevoeld hebben moest is met 39 weken bevallen zijn en hem het niet gegund hebben. Uiteindelijk bij 41 weken bevallen, dus 5 weken later. Daarna kan hij toch niet meer gaan, dan al helemaal niet. Dus beter nu.

7. Blue Water

Blue Water Actief lid

20 nov 2014
    232
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het zelf ook niet tof gevonden hebben als mijn man dat zou willen of zelfs doen in de periode dat ik hoog zwanger zou zijn.
    Ik verbied mijn man helemaal niks maar ik vind,zeker als de vrouw hoogzwanger is,er wel grenzen zijn hoor!
    Is het dan niet fijner om er samen even lekker uit te gaan (al is het in eigen land)
    Misschien ben ik te burgelijk maar ik zou het echt niet tof vinden als mijn man,als ik hoogzwanger zou zijn,even 2 dagen wil gaan feesten op Ibiza.
    Is nou niet bepaald om de hoek en wat als de bevalling begint?
    Of als hij weer terug komt en de bevalling begint dan en hij zit daar moe en brak van 2 dagen volop feesten en moe van de reis...
    Ook niet tof!

8. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had zelf nog een vakantie met vriendinnen naar Ibiza gepland..(toen ik nog niet zwanger was geboekt) ik zou dan 30 weken zwanger zijn en mijn vriend vond het geen fijn idee dus die moest ik annuleren.... dus andersom zou hij ook zeker niet mogen....zeker niet als je zover als jij bent!! lekkere timing

9. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

24 jan 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    #89 kusjes1986, 8 sep 2015
    Laatst bewerkt: 8 sep 2015
    Ik zou er niet zo moeilijk over doen. De kans dat je bevalt met 36 weken is heel klein. Van mij hij had mogen gaan helemaal als het maar 2 dagen is. Lekker los voordat het serieuze leven voor hem begint. Daarbij zou het niet in mijn opkomen om mijn man/vriend ook maar iets te verbieden

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    36 weken zou ik hem nog laten gaan vanaf 37 weken zou ik het niet leuk meer vinden... die 2 dagen... Je red je prima :)

11. Novy4

Novy4 Actief lid

21 mrt 2015
    405
    0
    0
    Vlaardingen
    ooh nee mijn vriend had van mij gerust mogen gaan hoor , 2 dagen
    hij gaat waneer ik 38 weken zwanger ben ook naar een concert ergens in belgie is ook niet naast de deur maar aangezien het al 3 keer uitgesteld moest worden vind ik dat hij moet gaan , desnoods in mijn kraamweek .. i don't care :)

6 jaar geleden was een ander verhaal toen was ik zwanger van mijn zoon en mocht hij van zijn baas naar de USA voor een mega klus op een schip hij zou dan tussen week 35 en 40 weg zijn .... GODZIJDANK bedacht hij toen dat t m niet ging worden
    2 jaar later is hij alsnog wel op een verre klus gegaan tijdens de verjaardag van onze kinderen hij kwam toen 2 dagen nadat de oudste jarig was geweest thuis .

12. Tasjaaa

Tasjaaa Bekend lid

11 sep 2008
    544
    0
    16
    Fotografie en huismoeder
    Noord-Holland
    2 dagen is toch niks? Is het niet zo dat hij JUIST 2 dagen nog even wil feesten omdat hij straks vader word en zijn handen dan vol heeft en een verandwoordelijke taak op zich krijgt? Als hij een week op vakantie zou gaan is het wat anders! Ik snap best dat je bang bent dat er mis juist in die 2 dagen wat gebeurd. Maar die kans is niet heel groot... Mannen hebben toch altijd wat extra voor hun zelf nodig en hebben dat papa gevoel nog niet en jij al 36 weken wel het mama gevoel ivm hormonen.

13. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Sorry maar dit vind ik onzin... Je kiest samen voor een kind toch? Dan had ie dat ook eerder kunnen doen/bedenken.
    Wij 'offeren' ook 9 maanden lang van alles op, in dat opzicht hebben de mannen het niet verkeerd he? 9 maanden letten op wat je eet, dingen niet eten die je lekker vind, geen alcohol, stoppen met roken..
    Nog even lekker feesten voor de baby komt is er voor ons toch ook niet bij? Denk dat het minste wat een man dan kan doen is ook een beetje om zn vrouwtje denken, en als dat in dit geval betekend dat ie z'n 2 dagen party-hardy op Ibiza moet 'op offeren' vind ik dat niet meer als normaal.

14. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    amen

15. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oow nee! Dan mocht ie mooi op Ibiza blijven!

16. Margjelinde

Margjelinde Actief lid

16 nov 2012
    252
    0
    0
    En en? Is hij uiteindelijk gegaan? of gaat hij nog?
    Of blijft hij thuis?

17. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Die van mij had met 36 weken ook echt nog wel 2 dagen weg gemogen. Wat is nou twee dagen? En de kans dat je bevalt is wel heel klein.

Ik ben misschien ook wat makkelijker. Maar was bij de eerste zelf met 39 weken ook nog 2 uur van huis. Maak me nooit zo druk hoor.

18. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Ik denk dit dus ook telkens... wat voor relatie heb je als je elkaar dingen gaat verbieden? Dat druist in tegen alles waar ik op relatiegebied waarde aan hecht. Naja, niet alles... ik lees hier wel meer dingen: vrouwen die de telefoon van hun vriend checken, die
    jaloers doen om facebookcontacten, die zich laten aanleunen dat hun kerel vindt dat zijn werk belangrijker is dan het hunne...maar goed: de strijd spat ervan af.

19. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    Verbieden is een groot woord, maar ik zou het er niet mee eens zijn.

Ik zou achter mijn oor gaan krabben als mijn vriend dan alsnog besluit toch te gaan, ondanks een goed gesprek en argumenten van beide zijden.

We weten allemaal dat mannen en tact haast niet samen gaan, dus dat hij het vraagt tot daar aan toe :p hihi.

20. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Nou voor degene die vinden dat je het niet verbieden kan want het is toch nog te vroeg...
    Wat als ze onverhoopt naar het ziekenhuis moet?
    Ze voelt wat of anders of helemaal niet en ze zeven in het ziekenhuis kom je maar even laten zien om het één en ander uit te sluiten.
    Moet ze dan wachten tot meneer terug is uit ibiza?
    Al is het achteraf niks je wil er toch graag je bent bij neem ik aan..
    Bij dl heb ik zelf rond 36/37 weken een spoedafspraak bij de gyn gehad met de waarschuwing dat ze misschien dezelfde dag gehaald kon worden...
    Nou daar zit je dan zonder vent..

Deel Deze Pagina