ruim 37 weken, erge kramp onderbuik alleen als ik of baby beweegt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jomay, 7 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Dat heb ik dus, hele venijnige krampen/druk/steken in onderbuik, ongeveer bij mijn blaas, beetje aan de voorkant dus. maar vooral als ik sta/loop of rechtop zit. als ik lig heb ik het bijna niet, behalve af en toe, als de baby beweegt volgens mij.
    Dus dat lijken me geen weeen, ze duren ook niet zo heel lang, paar seconden, alleen de hevigheid van de pijn doet me aan weeen denken (moet me echt aan iets vasthouden van de pijn en kan dan niet lopen). blaastontsteking ben ik al zooooo vaak op gecheckt, lijkt me niet.

Ik zat te denken, ik heb sinds week 20 plat gelegen vanwege risico op vroeggeboorte en ben sinds vorige week wat meer aant bewegen en heb 2 dagen geleden een voor mij doen drukke en zware dag gehad buitenshuis, sindsdien heb ik die pijn. Zouden het mijn banden kunnen zijn? die zijn niks gewend meer door al die bedrust natuurlijk.

Irritant want nu ben ik dus weer aan de bank gekluisterd, door de pijn...

2. tuc

tuc Niet meer actief

typ het net in een ander topic....hier was het verder indalen, beeb ligt nu ingedaald en vast en heb het nog wel eens. Tijdens zo'n steek kan ik idd ook helemaal niks even...doet echt afschuwelijk veel pijn.

3. tam27

tam27 Fanatiek lid

6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Klinkt inderdaad als indalingsweeën. Bij mij waren dat venijnige steken in onderbuik/vagina en dan kon ik ook echt even niks.
    Maar bij twijfel altijd even aan de bel trekken!

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    oja.. pijnlijk! Ik heb die ook gehad..
    Ook een keer toen ik de oudste van kdv ging halen.. Kon niet meer kletsen/lopen van de pijnlijke steken...
    Moest echt even bijkomen...

Duurt niet lang meer.. ;)

5. jomay

jomay Bekend lid

5 sep 2012
    579
    316
    63
    Vrouw
    Ik had het idee dat ie al ingedaald was? maar misschien nog niet helemaal, is 2e kindje.
    En heb je dat indalen dan alleen als je loopt? en niet als je ligt? want het doet dus voaral pijn als ik loop. ik had een tijdje geleden ook pijn maar dan meer echt bij baarmoedermond, nu meer naar voren, in buurt van blaas. dacht toen dat dat indalen was.

6. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Heel herkenbaar!

Bij de eerste trouwens niet gehad.

7. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Is het niet hoofdje bewegen?

Hier ook ingedaald maar kan wel hoofdje nog bewegen heb ik het idee, zeer dat dat doet!!

8. tuc

tuc Niet meer actief

bij mij is het idd alleen bij beweging, en wat saga zegt...nu ook als het hoofdje beweegt, want gister werd duidelijk dat beeb helemaal ingedaald ligt en vast ligt, maar dat voel ik idd alleen als ik opsta of loop.

Deel Deze Pagina