36 weken zwanger en Tandenverschuiving ondanks spalk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aileenn, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Ik ben nu ongeveer 36 weken zwanger en mijn 2 voortanden zijn ineens verschoven ondanks mijn spalk.. heeft iemand dit ook meegemaakt??

2. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Ja ik heb dat in de zwangerschap van mijn dochter ook gehad heel vreemd .. Ik kreeg een spleetjes tussen mijn voortanden.
    Na de bevalling heb een paar maanden een beugel gehad.heb je ook een spleetje nu ?

3. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Bedankt voor je reactie..
    Ik heb geen spleetje maar 2 voorste tanden (beneden) zyn naar voren verschoven ik baal daarvan.. Hoeveel maanden heb je een beugel moeten dragen na de bevalling?

4. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    Hoi .. Echt maar heel kort een maand of 2 en dan snachts.
    Maar ik hoop dat het nu niet gebeurd.
    Ik weet ook niet hoe het kan tijdens de zwangerschap ik kan er ook niets over vinden. Maar zit er achter je tanden geen ijzer draadje.ik zou even contact opnemen met een tandarts of ortho kijken wat die er van zegt maar het is echt heel erg balen zo zonden.

5. aileenn

aileenn Actief lid

4 mei 2011
    108
    0
    0
    Hallooo
    ben vandaag naar de tandarts geweest en ze zei dat mijn spalk op een tand los zat en dat daardoor de rest is gaan verschuiven.. ze had het spalkje vasgezet.. en gebeld met de ortho.. want ik wilde het wel gecorrigeerd hebben..toevallig hadden ze een plekje om 15.00 dus ik snel naar die afspraak toe..uiteindelijk heb ik nu 6 plaatjes aan mijn ondertanden.. ik baal wel maar aan de andere kant..als ik het niet graag wou dan had de ortho mij zo weggestuurt.. en inderdaad het is wel erg vreemd dat hierover niets te vinden is op internet.. want ik heb echt wel vaker gehad dat mijn spalkje los zat..maar het is nooit zo (snel) verschoven.. heel raarrr...nu moet ik er ongeveer 3 maanden mee rondlopen zei ze... ik heb liever 2 maanden natuurlijk:):) maar ja we zullen zien

6. tiepmiep

tiepmiep Bekend lid

10 mei 2011
    956
    11
    18
    R,dam
    O meis wel fijn dat je gelijk te recht kon .. Ja ik hou hier de boel ook goed in te gaten bij de eerste de beste verschuiving lig ik op die stoel haha.. succes met de laatste loodjes ;)

Deel Deze Pagina