Hi meiden, Ik zit me zorgen te maken. Ben nu 11+5 weken zwanger en heb nu een beetje bruine afscheiding. Het is niet zo erg als bruinbloedverlies, maar normale afscheiding en dan licht bruin van kleur. Afgelopen woensdag een mooie echo gehad en alles zag er perfect uit. Heb nu wel n lekkere griep te pakken, dus misschien is dat ook een reden. ??? Verder geen echte krampen oid.. Iemand een idee? Ben nu weer zo onzeker! Alvast bedankt!
hee meis Ik heb vanaf 12w1d flinke bloedingen gehad, maar met de kleine gaat alles goed! Ik zou als ik jou was morgen even met je vk overleggen, misschien mag je tussentijd even op controle. Zolang je geen erge krampen hebt en geen stolsels verliest kan het niet veel kwaad. Alles is zo goed doorbloed. En ik blijk een onregelmatig gevormde baarmoeder te hebben en hier bloed het omdat de placenta groeit, daar hoeft maar 1 vaatje te knappen en het bloed al. Komt helemaal goed hoor!
Zo lang het bruin is, hoef je je geen zorgen te maken. Zeker niet als je een goede echo gehad hebt! Dit is oud bloed dat wordt opgeruimd. Ik heb zelf af en aan bruine afscheiding/oud bloedverlies gehad tussen 5,5 week en 11 weken.
Ook hier van week 7 tot week 10 bloedverlies gehad, zelfs helderrood! Bij ons betekende het niets, maar mocht wel iedere week komen voor een echo. Zou voor je eigen geruststelling gewoon even bellen!