In mei vertrekken wij voor 2 weken naar Turkije. Omdat ik, als alles goed mag gaan, dan een dikke buik heb, ben ik alvast aan het neuzen naar leuke (!!) positie zwemkleding. Iemand suggesties?
Ik heb gewoon een nieuwe bikini gekocht bij mijn eerste zwangerschap. Na de zwangerschap kon ik deze niet meer aan. Nu deze zwangerschap heb ik hem weer aan.
Draag mijn eigen bikini gewoon. Die zwangerschapsdingen vind ik over het algemeen niet zo mooi en een gewone bikini wil ook prima!
Ik had ook een gewone bikini gekocht bij de primark ... was nog geen 10 euro kwijt en zat prima als je maar voorzichtig bent met de volle zon en een factor 50 smeert ☺
Ik heb een nieuwe bikini gekocht met topje in een grotere maat. Broekje wat ik kan knopen. Geen positiebadkleding nodig. Lekker hoor, 2 weken Turkije!
Bij mijn eerste zwangerschap had ik een positiebikini van cache coeur https://positiemode.files.wordpress.com/2014/09/2652039652-zwangerschapsbikini-van-cache-coeur.jpg?w=250 Hele fijne bikini die mijn hele zwangerschap comfortabel bleef (verjaardagscadeautje, hij was wat prijzig, maar ik zwom iedere week dus dat haalde ik er wel uit ) En nu gebruik ik die nog steeds, met ouder&kindzwemmen, nu ik van de tweede zwanger ben. Heb daarnaast een tankini van bonprix voor erbij, voor als ik wat minder in een bikini-stemming ben haha
Nieuwe positie tankini gekocht op mp voor 10,- Zit super.....veel beter dan mijn eigen bikini's die zijn echt te klein, wij gaan als ik 30 weken ben midweek naar cp.
Ik heb ook gewoon mijn eigen bikini aangedaan. Wou geen speciale bikini halen voor af en toe zwemmen. En dit ging prima.
Haaj,! K zag je topic. Ik heb de tankini van de foto die k meestuur hier liggen, niet gedragen! K wilde gaan zwemmen omfit te blijven maar door alle complicaties is dat er nooit van gekomen. Mocht je interesse hebben kan ik m naar je opsturen? T is maat M/38
Hoi, Wij zijn vorig jaar naar Turkije geweest en ik was toen 24 weken. Ik heb 2 tankini's, waar ik tijdens de vakantie de beugels uit gehaald heb, verder zaten deze nog prima. Ik ben niet slank, en ene zat beter dan andere, maar ging prima. Waren gewoon van de Otto. Maar c&a heeft ook niet al te dure bikini's/tankini's! Succes en alvast veel plezier! Groetjes Didi
Je kan dus ook gewoon een normale bikini aan doen toch? Ik ga in Juni naar Spanje en zit dus ook te kijken voor een bikini maar twijfel tussen een gewone of een zwangerschap bikini. Waarom zit bij al die zwangerschapsbadkleding de buik altijd 'verstopt'?
Wat lief! Zeker een leuke! Helaas zal een m mij niet passen........ De andere dames: bedankt voor jullie reacties!
Ik lees mee! Ik draag normaal ook Tankini's omdat ik mijn buik niet mooi vindt, maar die krijg ik nu natuurlijk niet meer over mijn buik.
Hier juist op zoek naar een sportief zwangerschapsbadpak. Ik ga graag regelmatig zwemmen (ook zeer gezond tijdens zwangerschap), maar zo een bikini is niet echt handig als je één km wil zwemmen. Iemand suggesties waar je sportieve zwangerschapskledij kan kopen?