Wauw! Zo mooi al met 9w5d!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Noeska, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noeska

Noeska Fanatiek lid

22 jan 2007
    1.225
    0
    0
    Gisteren mocht ik naar de Verloskundige voor een "oefen"echo. De VK had nieuwe echo-apparatuur en zocht proefkonijnen om handig te worden met het systeem en om wat instellingen goed te krijgen, ik heb natuurlijk direct ja gezegd! :D

Wauw, wat was dat mooi! Wat heb ik genoten!! Vorige week had ik de termijnecho in het ziekenhuis en vond dat al mooi, maar dit was nog veel mooier en duidelijker! We konden alles heel goed zien, hartje, hersentjes, armpjes, beentjes, elleboogjes, knietjes, handjes, vingertjes, oogjes en zelfs de kabels in de navelstreng waren mooi te zien. Het was lekker druk aan het bewegen en daar werd ik zo blij van! De verloskundige zei dat ik een heel mooi kindje heb :D

Op de eerste foto zie je heel duidelijk het handje boven het gezichtje, je kunt er de vingerkootjes tellen. De tweede foto is een beetje vaag... Van bovenaf genomen en je kijkt nu zeg maar in het hoofdje, maar je ziet daarboven heel mooi het linkerarmpje en handje met vingertjes :D Wauw! Wat is dit bijzonder! Kan niet wachten tot de 12 weken echo over 2 weken!!

Wilde dit gewoon even met jullie delen! ;)

2. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    gaaf zeg!!! heel mooi.. geniet ervan!!! hoop over anderhalve week een moie echo te hebben!!

3. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow mooie echo's hoor, volgens mij heeft die vk van jou een goed apparaatje aangeschaft ;)

4. BabyD

BabyD Fanatiek lid

30 jun 2010
    1.289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geweldig hoe mooi je dat kunt zien! Dit is wel heel duidelijk. Lekker na-genieten van de foto's :D .

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lekker van genieten...ik vind ook alle echootjes heerlijk..het is toch weer even een manier om de kleine beeb te zien!!

Geniet ervan!!

Liefs

Deel Deze Pagina