36 weken zwanger, kindje 40 weken groot...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Petra, 17 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Petra

Petra Actief lid

29 okt 2005
    121
    0
    0
    student
    Noord-Brabant
    Hallo allemaal,

heb het even gehad met die dikke toeter. Ik ben overal een attractie, ogen naar mijn buik en een hoop gefluister...
    Afgelopen week een groeiecho gehad en inderdaad; het kindje is heel groot! Ik ben namelijk 36 weken zwanger en het kindje is al gemeten op 40 weken groot...waar gaat dat heen...4,5 kg nu al! Wat als ik de 42 weken volmaak...
    Zie dus wel een beetje op tegen de bevalling en doe alles om te gaan bevallen, bitter lemon, ananas, sex :oops: , veel lopen... maar tot nu nog niets.
    Ik vroeg mijn kleine nichtje gisteren wanneer de baby zou komen en ze zei; morgenmiddag...nu hoop ik stiekum dat zij paranormaal begaafd is, hahaha :)
    Maar goed, de dagen gaan langzaam, de kids hebben vakantie en ik wil bevallen in een geairconditioned ziekenhuis...
    Duimen jullie voor me?

Even klagen....sorry....

groetjes Petra.

2. Niet meer actief

maak je niet te druk hoor.. want het komt ook zo vaak voor dat ze het helemaal verkeerd inschatten. Succes met de laatste loodjes!

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Inderdaad, ik sluit me bij Gupsie aan...
    En bitter lemon enz helpen alleen als je baarmoedermond rijp is!! Zolang die niet rijp is (en 36 weken is wel vroeg) zul je helaas nog niet bevallen :)

Succes met de laatste loodjes en met de bevalling als het echt zo'n groot kindje is!

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Meid, ik kan me voorstellen dat je het zat ben.

Sterkte

5. Hoi

Ken me het helemaal voorstellen hoe je je nu voelt zit namelijk in het zelfde schuitje al is mijn kleintje dan wel niet geshat op 4,5 kg.
    Wij zitten als ie nu zou komen rond de 3700 gram maar mijn gevoel zegt dat het grter uit zal pakken.
    Bij ons hebben ze gezegt dat hij een groter hoofdje heeft als normaal???

Fijn he om dit allemaal te weten.

Wens je nog veel succes met die laatste weken hopelijk gaan ze snel voor je om zonder al te veel zorgen.

liefs karina

Deel Deze Pagina