Onze babs is verwekt voor de (durf het bijna niet te vertellen schaam me dood maar ja als ik een antwoord wil moet ik er zelf ook aan geloven) voor de euhm ja webcam .... Niet echt romantisch maar goed..... Waar die van jullie...??? Liefs sas
Dat kan je tenminste wel navertellen pjetje.... Ik was toen ik zwanger was ff aan het terug rekenen toen kwam ik erachter ... Wij moesten er zelf wel om lachen maar ja dat vertel je niet na aan bekenden hé..... liefs sas
haha die van ons is ook gewoon saai in bed verwekt...of misschien wel op de bank pfff weet het eigenlijk niet, maar in ieder geval binnenshuis gna gna! liefs, misspuma
Haha ja dat is ook weer zo, lijkt me idd moeilijker na te vertellen, zeker aan familie, maar goed denk niet dat je vaak verteld waar en wanneer je beeb verwekt is aan familie...tenminste haha dat zie ik mezelf nog niet doen, kheb wel altijd van die fantasien gehad dat ik mijn beebje lekker op een mooie plek in de natuur tijdens een zwaar spetterende passievolle sexpartij zou verwekken, haha maja dan moet je wel geluk hebben dat het dan ook net raak is! Is waarschijnlijk wel een leuke spannende sexpartij geweest voor de cam : liefs Peetje
Hoi Bij ons ook gewoon in bed. Maar voor de webcam is wel heel appart dat zou ik niet durfen hihi. Groetjes kim
hahaha Die van ons is ook saai, binnen op bed verwekt......maar het was wel een speciale avond.......Het was onze eerste ronde en de 1e keer klussen dat het raak 'kon' zijn Dus ik had iets leuks aangetrokken, de kaarsjes aan, champagne en leuke muziek erbij........kortom het was een hele fijne, supergezellige en achteraf ook 'geslaagde' vrijpartij
O lilly das de ideale manier toch...??? Dat is toch ieders wens dat het zoooo romantisch gebeurd...?? Als iemand er mij ooit naar vraagt hoe het bij mij is verwekt pik ik lekker jou verhaal hahahahah liefs sas
waarschijnlijk op vakantie in Turkye.. hahaha... is wel leuk om dat te vertellen als die kleine wat ouder is...
Ha ha ! Wat een leuke vraag ! Mijn antwoord is wellicht saai, gewoon thuis in bed ! Voor de webcam zou ik inderdaad ook niet durven ... Groetjes, Nikki F
misschien een beetje rare vraag maar SAS26 stond die webcam aan?... als jullie met zn tweeen waren... voor wie stond ie dan aan? hehehe
euhm en ik schaam me al zooooo.... Ja die webcam stond aan idd voor een onbekend iemand.... Wij vinden het wel opwindend om het voor de cam te doen pffffff tis maar goed dat niemand mij persoonlijk kent hier...hihihihi liefs sas
wow, dan heb je lef, stel je voor, dat die onbekend iemand het heeft opgenomen en online heeft gezet?? nee zag al dat je geen foto's in je album vanjezelf hebt staan hahaha