Hallo dames, Wij verwachten ons 5e kindje, een vierde zoon! Meisjesnamen genoeg maar door de jongensnamen zijn we wel heen. Onze mannen hebben dubbele namen en we zijn dus al 6 leuke namen "kwijt". B.enjamin J.onathan S.amuel V.alentijn A.lexander V.ictor Welke leuke voornaam en tweede past nog bij dit rijtje?
Oh, ik hou ervan! Florian Maurits Olivier Floris Thomas Pepijn Matthijs, Mathijs Fabian Daniël Leander Thijmen Julius David Rogier Hugo Philip Tobias Casper Oscar Sebastiaan, Sebastian Christiaan, Christian Arthur Marnix Rutger Lennard, Lennart Laurens Reinier
Clement Fabian Tristan Gabriël Dorian Floris Thijmen Jorrit Jurriaan Maurik Jurgen David Pepijn Wessel Julian Reinout Vincent Thomas Casper Tobias Boudewijn Arnoud Morris Marnix Michaël Marius Silvijn Jonah Jasper Sjoerd Rutger Christiaan
B.enjamin J.onathan S.amuel V.alentijn A.lexander V.ictor Mooie namen, helemaal in mijn straatje! Julius Felix Ruben Maximus Elias Caspar Julian Maurits Thomas Florijn Simon Leander Oscar Amadeus Bastiaan Silvijn Justus Gabriël Of willekeurige combi’s
B.enjamin J.onathan S.amuel V.alentijn A.lexander V.ictor En: Pepijn Simon Rutger Mathijs Laurens Maurits Lucas Onno Beau Pieter Diederik Freek Frederik Christian Hugo Quirijn Roderik Stijn Thijmen Xavier
Adriaan Andreas Arthur Bastiaan Casimir Christian Christopher Daniël Elias Elijah Fabian Florentijn Florian Floris Gabriël Gideon Julian Julius Laurens Lester Manuel Maurits Maximilian Olivier Pepijn Quinten Raphael Romijn Sebastiaan Tristan Wessel Xavier Yannick
J.onathan (de allerbeste keus uit deze rij ) B.enjamin S.amuel V.ictor V.alentijn J.onathan v.ictor vibd ik het leukste klinken bij elkaar (wij hebben j.acob als 2e naam) Oh wacht.... dit zijn de namen die al gegeven zijn of niet?
Als B.enjamin S.amuel & A.lexander de namen van je kinderen zijn en weet niet of je afkort naar B.en S.am & A.lex dan zou ik voor. SEBastiaan BAStiaan CHRIStian THOMas TOBIas PIETer gaan.