37 weken alweer, zoveel buikpijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mama van Isabella, May 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mama van Isabella

Mama van Isabella Bekend lid

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Hoi meiden,

gisteravond flinke voorweeën gehad. Erg pijnlijk. Maar nog niet zo heftig als gewone weeën. Ook veel harde buiken en onder de douche ging het niet weg. Hele nacht ook flink buikpijn gehad maar toch tussendoor wel kunnen slapen. Maar nu heb ik nog steeds veel buikpijn. Is dat wel normaal? Bij mijn dochtertje had ik ook last van flinke voorweeën maar die buikpijn houdt nu wel erg lang aan. Wat vinden jullie?

2. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    als je het niet vertrouwd kun je beter de vk bellen

3. Mama van Isabella

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Ik ben onder behandeling van een gynaecoloog en vind het zo raar om te bellen voor "een beetje buikpijn". Want dan moet ik dus meteen naar het ziekenhuis. Weer aan de CTG en zit ik daar weer de hele dag op mijn vrije zondag :(

4. Que

Que Niet meer actief

Zou dan toch maar gaan bellen. En ja vrije zondag of niet het is in het belang van je kindje!!!

5. sanne1234

sanne1234 Actief lid

Feb 14, 2008
    474
    0
    16
    Ik wil je ook echt niet ongerust maken hoor maar die 'vrije zondag' stelt niets meer voor mocht er echt iets niet goed zijn.

Hopelijk zakt het af voor je en is het niet meer nodig en anders zou ik zelf persoonlijk toch gaan bellen naar het ziekenhuis. Beter een keer teveel controleren als 1 keer te weinig toch?

Heel veel succes met je laatste loodjes!

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik snap wat je bedoelt meid.. ik heb hetzelfde hoor (loop ook bij de gyn). Je hebt het gevoel dat alles in rep en roer is voor, 'een beetje buikpijn' en voelt je zo lullig als het niets blijkt te zijn. (heb ik al 2x gehad)
    Maar toch doen hoor.. echt waar, als zij zeggen dat je langs moet komen, dan gewoon doen. Al is het maar voor jouw geruststelling!

Misschien kunnen ze je aan de telefoon ook wel geruststellen, sterkte meis!

7. Mama van Isabella

Jul 8, 2009
    599
    0
    16
    Ik heb regelmatig bloedverlies in de zwangerschap. Vaak ook maar 1 drupje. En dan bel ik en willen ze kijken en is er in het ziekenhuis vervolgens niks meer aan de hand. Dan voel je je best een beetje opgelaten hoor.
    Ik heb inmiddels even lekker geslapen vanmiddag en voel me nu weer een stuk beter. Dus heb besloten om niet te bellen. Het zal wel flink wat voorwerk zijn. Moet a.s. maandag weer op controle en zal het dan wel even aangeven.

Share This Page