Hallo allemaal, Ik ben over 1 weekje uitgerekend.. nu zit ik sinds een aantal dagen erg te twijfelen over onze jongensnaam :-S We hebben Twan in gedachten. Lekker kort, stoer en niet te apart. Maar wat vinden jullie? Eventueel nog andere ideeën? We weten zelf het geslacht niet, dus kan ook zijn dat het een meisje wordt... Verrassing!! Reacties en ideeën zijn van harte welkom!!!
Twan is niet mijn smaak sorry. Wat vind je van: Noud Thijs Rens Vince Joost Lars Ruben Tim Luuk Bas Tom Glenn Thomas Stef Mark Rick Sam Michiel Sjoerd Mike Teun Niels Stijn Koen Stan Erik Bram
Als jullie Twan gekozen hebben, blijf je er maar bij. Twan is een mooie naam en die pingpongende hormonen kunnen daar niks aan veranderen! Anders denk ik aan: Dré Tuur Guus Briek juul Nolle Miel Nand Succes, Emilie
Zou ook bij Twan blijven! Het is altijd wel iemands smaak niet, als je hier naar meningen vraagt al helemaal. Het is een mooie naam inderdaad en dat heb je tot nu toe al die tijd gevonden, dus lekker zo houden!
Dit lijstje bevat de enige namen die in dit topic genoemd zijn en die 'stoer' zijn in mijn ogen.. De rest, inclusief Twan, vind ik juist nogal suf..
Vind Twan geweldig. Heb eerlijk gezegd een bloedhekel aan oerhollandse namen en Twan lijkt een beetje Japans haha. Het is makkelijk uit te spreken en te schrijven
Ik vind Twan niet zo leuk. Maar zoveel mensen, zoveel meningen. Er zijn altijd mensen die de naam leuk en niet leuk vinden en als dit voor jullie de naam is, gewoon doen.
Bedankt allemaal voor de reacties! ! gaan er es even over nadenken vind Bram ook leuk maar zo heet mn broer. Bart de buurman. Tim iets te gewoon voor mn gevoel. dit leek ons leuke variant voor Tim. maar t blijft zooooo lastig
Ik vind twan een onwijs leuke hippe en stoere naam! Stond bij ons ook bovem aan het lijstje maar mijn zus is 2 weken geleden bevallen van eem zoon genaamd Twan.... toch verder zoeken voor ons!
Hmm niet zo mijn ding maar leuker dan alle Brams en Guus die je tegenwoordig hoort. Ik vind Kaj ook heel leuk! Vind ik ook stoer. Dusseeeee....
Ik vind Thijs zeker leuker dan Twan. Bij Twan denk ik aan Antoine (spreek je uit als Antwan) wat ik toch wat 'ouderwets' vind. En wat vind je van Ivo, Kas, Lenn, Seth, Ties, Stan?