Melk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissACEEB, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hallo meiden,

stomme en genante vraag.. sinds vandaag (36 wk en 1 dag) lek ik melk uit mijn borsten, heb al heel lang vocht af en toe uit mn tepel maar nu komt er echt melk uit, tis wit! ZOu mn bevalling snel op gang komen of heeft dit er niets mee te maken?

gr

2. aukje86

aukje86 Actief lid

6 jan 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Bij mijn eerste dochter spoot de melk er al uit toen in nog maar 5 maanden zwanger was;)! Moest toen al steeds met die (toen nog veel) dikke zoogkompressen lopen, anders werden mijn kleren helemaal nat... Maar volgens mij zegt het niets over een snel komende bevalling. Je melkproductie komt gewoon wat sneller op gang...;)

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Dit is nog niet het echte melk, de een heeft het al vrij vroeg in de zwangerschap en de ander helemaal niet...

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

heeft niets met bevallen te maken, ik lekte al vanaf 10 weken zwangerschap.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Je borsten zijn aardig aan het voor werk om staks borstvoeding te kunnen geven. Zo als boven ook werd verteld bij mij begon dat ook rond de 7 maanden vlink te lekker haha. En het was ook wit het zelfde wit als wat er na me bevalling uit kwam denk dus wel dat gewoon borstvoeding was wat de andere er ook van mogen denken. Toen in het ziekenhuis zeiden ze dat ook.

Maar het is dus normaal en of je bevalling eerder gaat beginnen dat zou ik niet weten met zeven maanden voeding en met 9+2 is hij pas geboren,

Maar hoop dat je niet te lang hoeft te wachten hihi

Groetjes Patricia;)

6. koala28

koala28 Niet meer actief

Ik heb het vanaf de 26e week al. Kan ook niet zonder zoogcompressen, anders twee grote vlekken op m'n shirt.

7. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    laat ik nou net niet borstvoeding gaan geven....vind het helemaal niks dat gelek van die colostum.

En bedankt, hoop ook dat het niet lang meer duurt!

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zegt niks... ik lek nu al en het kan onder de douche zelfs spuiten.... (14w) gelukkig maar anders zou ik nu al bevallen...

Deel Deze Pagina