36 wkn zwanger... en zo onrustig!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rietje89, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    hey hey...

ik ben nu 36 wkn zwanger en super onrustig... herkent iemand dit?

is het misschien het begin van de bevalling... vorige week ctg gehad... en daarna nergens meer last van, nu dus erg onrustig, en afentoe een irritant gevoel in de onderbuik, indalingspijn of voorweeen?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

3. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    visagiste haarstyliste ZZP
    Zuid Holland
    Ik hoor vaak dat je even van te voren heel onrustig word dus wie weet :) Ik heb trouwens gedurende week 36 de hele tijd zo'n gevoel gehad maar voel me sinds een paar dagen weer m'n oude zelf zeg maar... misschien is het ook de spanning en het idee dat het (eindelijk) elk moment kan gebeuren?

4. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Hier gaat dat gevoel op en af.
    Denk ook een soort nestel drang.
    Alles in orde willen hebben, druk overal mee bezig.
    Maar kan ook dagen alles de boel de boel laten en veel slapen.

5. Shirin81

Shirin81 Actief lid

14 okt 2012
    322
    0
    0
    Ik had het ook hoor. Wilde graag een stuk lopen en de hele nacht lopen spoken, douche in douche uit. Naar bed boekje lezen. Douche in douche uit enzo. Uiteindelijk zijn mijn vliezen gebroken om half 7 in de ochtend. Kan dus heel goed maar hoeft niet. Succes!

6. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    bubi... thnx... misschien is het idd ook wel de spanning, om heel eerlijk te zijn krijg ik ook wel een beetje genoeg van het zwanger zijn... ben ook heel nieuwschierig naar hoe hij eruit zal zien als ie dalijk geboren word... maar zie dat jij een weekje voor me bent, heb jij dat ook?

7. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    Zuid Holland
    Ik vind het deze week best een groot verschil met vorige week. Toen was ik het echt helemaal zat, was soms hartstikke sacherijnig en de ene keer met van alles bezig en dan weer een halve dag in bed liggen. Sinds ruim een week veel voorweeën ook en had de hele tijd het gevoel dat het echt nog maar heel even zou gaan duren. Wie weet duurt het ook niet lang meer maar sinds een paar daagjes voel ik me weer wat vrolijker, heb al een dag geen voorweeën meer gehad en ben nu bang dat het toch weer langer gaat duren :p
    Ik wil hem zó graag zien! Ben heel benieuwd. Het is wel heel fijn om veel bezig te zijn met de aller laatste dingetjes regelen, ik voel me anders echt een beetje depri als ik niks kan doen (verveel me heel snel!).

8. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    pfff... ja dat gevoel van de hele tijd rond lopen spoken heb ik heel erg, nesteldrang heb ik nu langzaam wel achter de rug denk ik zo... heb vorige week in 3 dagen de super grote schoonmaak gehouden,(stond zelfs nog op ´n trap ladder het plafond in de badkamer af te wassen) en nu doe ik iedere dag alles gewoon bij houden... wc schoonmaken, stoffen, zuigen, dweilen en dat soort dingen...

9. Bubi

Bubi Bekend lid

8 apr 2012
    531
    0
    16
    Zuid Holland
    hihi ja, elke keer als ik ga douchen neem ik laatste tijd gewoon schoonmaakmiddel mee en een spons, kan ik elk mini hoekje dat ik zie nog eens schrobben:p Badkamer blinkt!

10. rietje89

rietje89 Lid

9 aug 2011
    61
    0
    0
    op dit moment huisvrouw
    limburg
    whahaha en ik maar denken dat ik de enige was... manlief zei vorige week nog dat het huis nog nooit zo schoon is geweest als nu... en ik vind de dettol schoonmaak doekjes helemaal geweldig...

11. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ja ik heb ook tijden erbij dat ik me onrustig voel!!
    En ongi pijn en wat buikpijn....

Deel Deze Pagina