Kun je overstappen naar een andere thermometer? Ik zit te denken om een andere te kopen. Die van mij is nogal traag, en dat is s'ochtend en voor als in het weekend niet zo fijn. Nu denk ik erover die van de kruidvat met flexibele punt te kopen. Die moet binnen 10 klaar zijn geloof ik. Maar is dat geen probleem met het overstappen ivm vorige maand tempen? Of kan ik beter nog even wachten?
Ik zou wachten tot je nieuwe ronde om over te stappen naar een andere thermometer. Anders kan het zijn dat er een verschil zit in je temperatuur. Niet elke thermometer meet exact hetzelfde. Nou maar hopen dat er gewoon geen nieuwe ronde komt
Hihi! dat hoop ik ook! Morgen is Dday.. Donderdag testje..! Maar kun je dan wel goed verschil en gelijkenissen ontdekken als ik de volgende maand met een andere doe? Of maakt dat niet uit?
Het kan wel zijn dat je temperatuur wat hoger of lager ligt dan gewoon maar je zou wel het juiste patroon moeten kunnen vinden dus lage temp voor je ei en hogere temp na je ei. Knap dat je nog steeds niet getest hebt! Ik heb niet tot mijn nod kunnen wachten! Ik hoop dat je je bij de novembermama's kunt voegen!
Ik hoop het ook! Volgens mij ben ik nog nooit zo gespannen geweest. Wat erg. Nog geen ongi en pijntjes te vinden. Afwachten nog!