Ik ben morgen 39 weken zwanger. Mijn zeurderige menstruatiepijn is weer afgezakt. Vanmorgen had ik wat stekende pijn rechts onder in mijn buik. Toch voelt het alsof de baby nog wel lekker zit. Heb eigenlijk geen idee of je van te voren kunt aanvoelen of aan zien komen dat de bevalling echt gaat beginnen (met breken van de vliezen of weeën).
hehe bij mij is het einde van de zwangerschap nu echt nabij....er is vandaag besloten dat ik ingeleid ga worden vanwege een te hoge bloeddruk....morgen gaat dit gebeuren (op mijn eigen verjaardag!)...heel erg spannend en bijzonder, wellicht dat ik dit jaar het allermooiste en geweldigste verjaardagkado ever ga krijgen!
Hoe gaat 't, meiden? ook nog in volle af-wachting of al lekker volop aan de beschuit met muisjes? Ik ben vandaag 39 weken.... baby is flink aan het bewegen in de buik hier, af en toe zelfs pijnlijk... dan denk ik: hmmm is dit een wee? Gaar 't nu dan beginnen!? Ik heb al een paar weken lekkere dingen in m'n ziekenhuistas, om mee te nemen naar ziekenhuis(snoepjes, koekjes etc...) maar ondertussen al wel wat geopend en dus opgegeten.... Vandaag weer pepernoten gekocht om aan te vullen... Afwachten is echt niks voor mij.... ik ga ook steeds meer twijfelen over de naam....
Ik ben vandaag 40+3 dagen zwanger. Heb sinds 3 dagen erg veel last van harde buiken. Dan voelt mijn buik echt aan als beton! Ik hoop dat dit een voorteken is op de bevalling want ik begin het nu toch wel echt goed zat te worden! Die kleine zit nog lekker warm in mama's buik, maar mama wil die kleine spruit toch wel erg graag gaan bewonderen!