Ik ben met 38 weken bevallen. Ben ingeleid vanwege een medische indicatie , máár.. gynaecoloog zei dat ik nooit langer dan één of twee dagen daarna spontaan bevallen zou zijn. Ik had nl al meer dan drie centimeter ontsluiting.
Op 37 weken precies spontaan gebroken vliezen, 37+1 geboren. Nu hoop ik dat ik bij deze dame niet doorloop tot 40+
Met 37+2 met een soort van half ingeleid Ik wilde trouwens zoooo graag tussen de 36 en 40 weken bevallen. Voor mijn gevoel zou ik een reuzebaby krijgen als ik over de 40 weken zou lopen. Ik weet het, slaat nergens op!
Hier met 38,6 spontaan bevallen...ben nu 38,3 van de tweede...en ze mag ook wel komen....zeker met die warmte!
Op 37+6 spontaan gebroken vliezen, 38+1 vroeg in de ochtend was ze er. Had met 37+6 eindelijk mijn ziekenhuistas ingepakt en klossen in huis gehaald, ik denk dat mijn lichaam wist dat het toen mocht gebeuren
Mijn vliezen braken met 38.4 weken, na 15 uur was ie er. Precies 3 weken geleden is ie geboren! Ik ging uit van 41 weken maar kan dus eerder, ook bij een eerste. En ik ben niet gestript of iets anders..
Eerste kindje met 37+3 geboren(ingeleid, maar was waarschijnlijk spontaan ook rond die tijd geboren volgens zh) Tweede kindje: 37+2(spontaan)