Ik kwam dit tegen op een lijst om mee te nemen naar t ziekenhuis maar ik dacht zelf eigenlijk dat ze gewoon luiers in t ziekenhuis gebruiken en flesvoeding idem dito??
Nee hoor dat hoef je niet mee te nemen. Dat hebben ze daar gewoon op voorraad liggen. Net zo: geen kraamverbanden of matjes oid meenemen... die hebben ze ook daar voor je.
Tenzij je een specifiek merk fles/voeding/luiers wil, dan kan je het beter zelf meenemen. Ziekenhuizen hebben vaak een contract met een bepaalde fabrikant, dus dan hebben ze alleen dat ene merk.
Als jij vanaf het begin katoenen luiers wilt gebruiken dan moet je luiers meenemen (en ook regelen dat de vieze luiers meegenomen worden als je langer blijft). Kunstvoeding hebben ze in het ziekenhuis wel, dus als gewoon zelf voeden niet lekker loopt en je moet bijvoeden, en als je hun merk niet wilt gebruiken dan kun je ofwel van te voren je eigen merk meenemen (al staat niet ieder ziekenhuis toe dat je ter plekke poeder oplost i.v.m. hygiene) ofwel thuis meteen met eigen merk beginnen
In het ziekenhuis hadden ze alles. Werd onverwachts opgenomen en had zelfs geen tijd om erover na te denken. In mijn ziekenhuis hadden ze luiers en doekjes van de pampers en de friso voeding. Kant en klaar in flesjes-> dopje eraf, speen erop en klaar. Ook inlegluiers, zoogcompressen enzo