37+4 en mijn opa ligt slecht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door GelukkigeDaphne, 10 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heel veel sterkte meid, helaas hier vorig jaar een vergelijkbare situatie. Opa lag heel slecht in de laatste weken van mijn zwangerschap en uiteindelijk is hij op 29-04 overleden en op 3-5 is ons meiske geboren.
    Nu had ik niet een supersterke band met opa, was hij het laatste jaar vreselijk dement etc, maar ik baalde toch wel heel erg dat ik niet bij het allerlaatste afscheid kon zijn, aangezien dat de dag na mijn bevalling was.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Heftig zeg.. Veel sterkte.

Hier vorig jaar ook hetzelfde verhaal. Mijn oma was op haar eind, en was wel zeker dat het een kwestie van weken was. Dat was rond de 34 weken. Bij 37 weken werden dat een aantal dagen. En zo stond ik met 38 weken en een dikke buik langs de kist.
    En als kleindochter mocht ik een kaarsje aansteken, en net bij het stukje van het gedicht over de geboorte en 1e levensjaren van mijn oma.. Nou, dat hakte er wel effe in..

Jammer genoeg heeft oma de kleine niet meer gezien, maar ze had nu wel mooi rust. Dat vond ik toch belangrijker voor haar..

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Sterkte en ik hoop dat je opa de geboorte van je kindje nog zeker mee mag maken. Hoe dan ook zal hij trots zijn op zijn kleinkind. Hij heeft iets om nog voor te vechten en zal dat waarschijnlijk tot het laatste moment doen.

Helaas is mijn opa plotseling tijdens de zwangerschap van mijn dochter aan een hart aanval overleden. Ik heb hem een brief meegegeven in zijn kist met het geslacht van ons kindje. Mis hem nog steeds.

4. wendyz84

wendyz84 Actief lid

13 jun 2011
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte

Deel Deze Pagina