37.4 ziek of Zwanger?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door brunette85, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Hoi allemaal..

Even een vraagje naar jullie kennis..
    Ik heb niet de hele maand getempt, maar de afgelopen dagen alleen omdat ik mij niet lekker voel..
    Mijn temp zit dus tussen de 37.2-37.4 is dit te hoog voor een evt zwangerschap.
    Nu moet ik erbij zeggen dat ik normaal gesproken op de 37.1 zit.. Als die zakt naar 36.9 word ik altijd ongi

Ik voel mij wat grieperig heb allerlei pijntjes.. Herkennen jullie dit ofniet
    Graag hoor ik jullie ervaringen

Liefs b

2. Mayke1717

Mayke1717 Bekend lid

15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    He..

Ik herken je verhaal.. Heb hetzelfde. Ik zit altijd rond 36.8 en 38.9. Nu al paar dagen op 37.5 tot 37.8. Als dit op je NOD nog is en daarna dan is de kans groot dat je zwanger bent. Als hij daalt op die dag dan dus niet. Het heeft niets te maken met te hoog of te laag.. Ligt aan je eigen lichaamstemp.

Groetjes Mayke

3. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Ik ben altijd 36,8 36,9 en heel soms 37. (als de kachel aan staat trouwens, want nu is die inmiddels uit)
    Afgelopen maand was ik na het ei gelijk 37,1. Toen vermoedde ik al iets en bij mij betekende het inderdaad een bevrucht eitje dus ik wil geen valse hoop geven. Zie mijn afloop, maar het kan dus.

4. Mamavan2schatte

Mamavan2schatte Actief lid

8 jun 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik vind 37,4 echt niet te hoog voor een eventuele zwangerschap.
    Ik heb altijd zo rond 36,9,. en als ik zwanger ben (al de 3e x) heb ik altijd 37,4 soms hoger.
    Dat hoort dan gewoon bij mij.

Hopenlijk is dit voor jou een goed teken.

5. moisie

moisie Bekend lid

10 jan 2011
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat ook bijna de hele zwangerschap rond de 37.4!
    Voelde me ook altijd lekker warm hi hi

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    het maakt niet zo veel uit eigelijk.
    Je temperatuur gaat omhoog omdat je na je eisprong progestron aanmaakt. Bij een zwangerschap blijf je progestron aanmaken, als je niet zwanger bent zakt dit op een gegeven moment en wordt je ongie.
    De hoogte van je temperatuur zegt helemaal niks over het zwanger zijn of niet...

7. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Nou iddMijn temp is gezakt naar 36.9 wat die altijd wordt als ik ongi wordt..
    Ik heb nu ook bruin vochtverlies, beetje vroeg maar het is onderweg.. NOD vrijdag 9mrt
    Bedankt voor t reageren

Deel Deze Pagina