Hallo allemaal. Ik zit met het volgende. De baby ligt al vanaf week 35 vast in mijn bekken. Nu heb ik sinds 36+6 last van voorweeen en een drukkend gevoel van onderen. Toen nog zonder regelmaat en ook niet echt pijnlijk. Het is nu erger geworden. De harde buiken komen ongeveer elke 10minuten ( die pijn is nog wel te doen) Maar het duwend/trekkend gevoel van onderen doet wel best pijn. Elke nacht word ik er wakker door. Als ik in bed ga liggen of een andere houding wil aannemen doet het pijn. Ook overdag met opstaan of lopen. Nu is mij verteld gisteren dat ik nog geen ontsluiting heb maar dat mijn baarmoeder mond wel korter begint te worden /weker. En dat het kopje heel erg diep ligt. ZE denken dat dat gevoel van ondere komt dat die alleen nog maar dieper het zakken is. Zich klaar het maken voor de bevalling ( normaal gebeurt dat tijdens weeen en bij mij op deze manier) Verloskundige verwacht dat het deze week of de week erop gaat gebueren. Weet iemand hoe het kan dat het hoofdje dieper en dieper zakt maar ik geen ontsluiting heb? Heeft nog iemand dit mee gemaakt?