Klinkt idd als een blaasontsteking, effe laten nakijken zou ik zeggen. Succes met de laatste loodjes!
Spannend, mijn vliezen braken met 37,4 maar ik zou zeggen bel gewoon even je verloskundige, daar zij ze toch voor....
Kan voorpret zijn! Kweet niet of je kleintje al volledig is ingedaald, maar dit kan ook 't geval zijn, en idd als je 't niet vertrouwd de vk bellen!
Ik denk ook dat de kleine goed is ingedaald en daardoor dat gevoel. Maar gewoon ff bellen hoor. Succes met de laatste loodjes!
Misschien dat dat het gewoon is.. Dat je naar de wc moet? Heb dat hier ook gehad, buikpijn en rugpijn, en was gewoon van m'n darmen..
dat dacht ik ook, maar drink iedere dag laxo..en heb gister 2 bakken zwarte koffie op...maar dat hielp ook niet, nu heb ik dat gevoel ook niet meer hoor.. nu alleen nog rugpijn
nou dames, jullie hadden toch gelijk...heb een blaasontsteking. na de hele dag weer rugpijn te hebben gehad, toch maar even vk gebeld, douche en kruik hielpen inmiddels ook niet meer. net urine weggebracht en ja hoor blaasonsteking...nu dus antibiotica