beetje rare vraag!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mar9, 11 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

De titel zegt het al, hier komt een wat gênante vraag, maar ben toch benieuwd of dit door de zwangerschap of een (hopelijk) naderende bevalling komt.
    Dacht vanmorgen dat ik moest poepen, maar kon totaal geen druk zetten, kreeg zo een vreselijke pijn in onderbuik! Geen kramp, maar meer een soort pijn alsof de onderbuik één grote wond was. Kon hem ook niet aanraken, deed echt zeer! Als ik dan toch wat druk zette, werd de pijn direct erger. Bleek uiteindelijk ook niet te hoeven poepen. (heb geen verstopping oid).
    Nu heb ik, vooral als ik loop, een hele stekende pijn in m'n kont. Geen gewrichten geloof ik, maar echt van binnen. Het kan bijna niet van de baby zijn die er op drukt, want die is nog steeds niet ingedaald.
    verder heb ik ook pijn aan de botten in m'n vagina zeg maar, vooral als ik m'n benen tegen elkaar druk, maar dat is al een paar dagen, heeft er denk ik niet mee te maken.
    Iemand die het herkent, of weet iemand of het met de komende bevalling te maken kan hebben?:x

2. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Heb je van binnen gevoelt? Wellicht voel je het hoofdje en zijn het indalingsweeen?

3. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel je van binnen gevoeld?
    Heb niet echt het idee dat het indalingsweeen zijn, baby zit nog even hoog!

4. linde90

linde90 Niet meer actief

Als je je benen tegen elkaar drukt en het doet zeer , en nu dit denk ik toch dat je kindje aan het indalen is ;)

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Het kan echt de druk van het hoofdje zijn. Ook al is het nog niet ingedaald.Ik heb daar nu ook al last van of gewoon echt de banden. Dat zei mijn gyn tenminste.

6. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké, ik hoop het heel erg, want wordt de hoogste tijd!
    Maar kan nu amper lopen van de pijn in m'n kont haha, heel stom, maar doet zo een mega pijn! Heeft dat ook met indalen te maken?

7. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    pijn bij stuitje heeft ook met indalen te maken, dus misschien is het toch aan het indalen?

8. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    En die pijn is niet echt de 'bekkenpijn' die ik normaal heb, maar echt in de anus zeg maar, helemaal van binnen. En misschien ook wat bekkenpijn erbij, weet het niet zo goed.. Doet flink zeer iig! (heb nog nooit een aambei gehad, maar dat kan het eigenlijk ook niet zijn)

9. Zonnebloem25

Zonnebloem25 Actief lid

18 mei 2012
    431
    0
    0
    Volgens mij beschrijf jij indalings weeen en is de pijn idd het hoofdje van je baby dat van binnen ergens tegen aan drukt. Kan behoorlijk pijnlijk zijn

10. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké... thnx!
    Hoop dat ze idd aan het indalen is dan, zo niet dan moet ik volgende week naar het ziekenhuis, vind het een veel fijner idee als het lekker goed zit allemaal!:)

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Zo voelt inderdaad het indalen. Succes nog even

12. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe lang duurt het indalen ongeveer? Ik heb verder geen indalingsweeën ofzo, alleen pijn in m'n kont, hihi! Kleine zit ook nog steeds even hoog en heb nog weinig lucht! Kan het een tijdje duren, indalen? En hoe lang ongeveer?

Deel Deze Pagina