Heey meiden, Ik ben nieuwsgierig hoe het bij jullie begon.. Ik heb sinds een paardagen een "rare buik" Eerst alleen s'nachts en nu de heledag door Met krampen.. Heftiger dan ongi krampen en mn darmen spugen alles uit.. Misschien herkenen jullie dit? Kan dit het begin zijn? Ben benieuwd!
Ik heb weken lang voorweeën gehad en toen het juist wat rustig werd in mijn buik, braken mijn vliezen. De weeën volgenden toen wel direct (zie: mijn bevalling van Merla). Merla bleef trouwens tot het einde toe actief in mijn buik.
Ik had nergens last van, geen harde buiken ofso...maandagavond trouw naar dansles gegaan en lag om 00.30 uur in bed. Werd om 4.44 uur (tijd vergeet ik nooit meer ) wakker, en dacht dat ik diarree kreeg Dus uit bed geklommen, naar de WC, op de WC hoorde ik een plop en voelde iets eruit komen..nog geen halve minuut later begonnen met mijn ontsluitingsweeen en om 10.30 uur smorgens is Björn geboren. Hoop dat deze ook zo gaat verlopen [-o< [-o<
ik verloor al 5 dagen grote klodders slijm... 's nachts om 3:15 braken mijn vliezen. Om 3:30 uur begonnen de weeën en om 5:55 uur is Quinten geboren.
Bij mij is het begonnen met het verliezen van de slijmprop. (nou ja, was een klein propje hoor... ) Tegelijkertijd kreeg ik krampen in mijn onderbuik die al gauw overgingen in rugweeen.
Bij mij begon het met voorweeen. Ze deden niet zeer en waren makkelijk weg te puffen. Zo had ik ze een half uur en zo had ik 10 uur niks. Ook zag ik bij het naar de wc gaan dat ik wat slijm verloor. (geen prop dat kwam pas bij het breken van mijn vliezen) De voorweeen begonnen ongeveer 1 week voordat ik echt moest bevallen. Na een week braken mijn vliezen. Toen daarna de echte pijnlijke weeen begonnen duurde het 1,5 uur voordat de verloskundige kwam en bleek ik 8cm ontsluiting te hebben. Hoe meer voorweeen des te beter zeggen ze. Dan heb je sneller ontsluiting.
Ik was 1 dag over tijd en ben heerlijk gaan slapen, om 3.15 voelde ik een rare plop beneden en verloor ik vocht. Mijn vliezen waren gebroken! Een uurtje later de eerste wee. Dat waren meer darmkrampjes voor mijn gevoel. Vanaf 7 uur begon het echt werk en kreeg ik ook rugweeen. Ik kon niet meer liggen/zitten, moest echt constant lopen. Om 9 uur was de VK er en had ik al volledige ontsluiting en om 11 uur 11 was Dewi geboren Groetjes Cindy
Bij mij begon het met 2 dagen flinke harde buiken. Vrijdagavond om 23.45 uur zijn mijn vliezen gebroken. Een uur later begonnen de rugweeen en uiteindelijk is Quinten op zondagochtend om 6.26 uur geboren (en ja al die tijd rugweeen).
Ik had vanaf 35 wkn veel heftige voorweeën. (Ik heb er voor in het zh gelegen omdat ze dachten dat het begon) Op donderdag 24 mei had ik een hele rustige dag zonder voorweeën of andere 'gekke' dingen. Beetje teleur gesteld gingen we naar bed...weer een dag voorbij en nog steeds geen Luca Maar dat was volgens mij de stilte voor de storm want om 1 uur 's nacht braken mijn vliezen en om 9.19 u is Luca geboren.
Het begon bij mij met breken van de vliezen nou ja begon. Belle had in het vruchtwater gepoept en moest naar het ziekenhuis de volgende dag ben ik ingeleid toen begon het pas voor het echt.
Mij lijkt het ideaal als het 's avonds of 's nachts begint, doe dan namelijk geen oog dicht en probeer mijn slaap overdag in te halen. Zal je zien dat het bij mij eind van de ochtend begint .
Ik heb al 3 weken last van harde buiken en krampen. Al 2x gedacht dat het begonnen was, maar iedere keer is het vals alarm. Nu blijk ik ook een blaasontsteking te hebben en kan het zijn dat mijn buik daardoor zo onrustig is... Van mij mag het nu beginnen, ben het helemaal beu!
vergeet dat overdag inhalen van de slaap maar Ik heb de hele nacht en dag niet geslapen, pas 's avonds toen manlief naar huis ging ben ik gaan slapen. Je hebt dan zoveel energie niet normaal Ik was doodmoe maar als ik dan naar ons mannetje keek dan had ik weer volop energie.
Mijn bevalling is opgewekt, want ik voelde na 42 weken nog steeds helemaal niets en had nog maar 1 cm ontsluiting, wel mijn slijmprop verloren. Na een dag weeën opwekken had ik nog steeds 1 cm ontsluiting....pas de 2e dag begonnen de weeën en na 6 uur had ik ....nog steeds 1 cm ontsluiting.... toen is mijn kleine man met een keizersnede gehaald, omdat zijn harslag daalde. Achteraf ben ik daar blij om, want anders hadden ze me volgens mij nog rustig urenlang laten liggen met m'n ene cm....
Ik had nergens last van, en op de uitgerekende dag voelde ik rond 11 uur sochtends ineens een "plop" toen ik in de keuken stond, en waren dus mn vliezen gebroken. Toen was het wachten op de weeen, die pas tegen 2 uur kwamen. Savonds om half 11 was Lars eindelijk geboren.