Even jullie advies. Ik eet elke week 1 keer vette vis. Twee keer per week red ik lang niet altijd. Vullen jullie dit aan met visoliecapsules tijdens de zwangerschap? Ik ben er wel aan begonnen maar vraag me af of het echt nodig is?
Ik eet geen vette vis, dus slik wel van die visoliecaspsules. Deed ik overigens al voordat ik zwanger werd. Die Omega 3-vezturen blijken goed voor je hersenen en hart-en bloedvaten. Becel voegt het toe aan haar producten.
ik eet maar heel af en toe vis, en geen visoliecapsules. IS dit nou echt o belangrijk? Ook voor de baby? KAn ik er nog gewoon mee beginnen of is het vooral belangrijk voor in de beginfase...
de vetzuren in vette vis of visoliecapsules dragen bij aan een goed eontwikkeling van hersenen en zenuwstelsel. dus ja: het is wel zinvol dit te eten in je zwangerschap. ik eet ongeveer 1a2xp/w vette vis (al hoorde ik dus gister pas van de visboer bij mijn ouders dat je helemáál geen gerookte zalm mag -dus ook niet van de visboer-, omdat er altijd wel bacteriën in zitten die kwaad kunnen. schrik!) en ik slik bijna iedere dag zo'n capsule (vergeet wel eens een dagje). ik heb ze speciaal voor zwangeren, van VSM.
Je kan er altijd mee beginnen, maar in het laatste trimester worden de hersens en het zenuwstelsel verder ontwikkeld en zijn visoliecapsules aan te raden! Oh, zie nu dat je ze al hebt gehaald!