visolie?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door kwekkie, 27 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwekkie

kwekkie Actief lid

1 jan 2009
    102
    0
    0
    Even jullie advies. Ik eet elke week 1 keer vette vis. Twee keer per week red ik lang niet altijd. Vullen jullie dit aan met visoliecapsules tijdens de zwangerschap? Ik ben er wel aan begonnen maar vraag me af of het echt nodig is?

2. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Mij lijkt het voldoende maar je kan het ook nog aan je vk vragen.

3. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik eet geen vette vis, dus slik wel van die visoliecaspsules.
    Deed ik overigens al voordat ik zwanger werd. Die Omega 3-vezturen blijken goed voor je hersenen en hart-en bloedvaten.
    Becel voegt het toe aan haar producten.

4. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    ik eet maar heel af en toe vis, en geen visoliecapsules. IS dit nou echt o belangrijk? Ook voor de baby? KAn ik er nog gewoon mee beginnen of is het vooral belangrijk voor in de beginfase...

5. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    de vetzuren in vette vis of visoliecapsules dragen bij aan een goed eontwikkeling van hersenen en zenuwstelsel.
    dus ja: het is wel zinvol dit te eten in je zwangerschap.

ik eet ongeveer 1a2xp/w vette vis (al hoorde ik dus gister pas van de visboer bij mijn ouders dat je helemáál geen gerookte zalm mag -dus ook niet van de visboer-, omdat er altijd wel bacteriën in zitten die kwaad kunnen. schrik!) en ik slik bijna iedere dag zo'n capsule (vergeet wel eens een dagje). ik heb ze speciaal voor zwangeren, van VSM.

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik gebruik sinds kort de visoliecapsules van Puurmamma, naast de multivitamine

7. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    toch maar even wat gehaald vandaag. KAn het maar beter wel doen, lees ik zo...

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je kan er altijd mee beginnen, maar in het laatste trimester worden de hersens en het zenuwstelsel verder ontwikkeld en zijn visoliecapsules aan te raden!

Oh, zie nu dat je ze al hebt gehaald!

Deel Deze Pagina