hey. ik heb sinds 2 dagen dan ik me hellemaal niet zwanger voel. heel raar. overdag is de kleine meis ineens ook heel rustig. en savonds is ze nu heel druk. is dit normaal dat ik zo denk? of is er dan toch iets aan de had?? vriendelijke groeten Gimena
Volgens mij is dat aardig normaal. Ik had dit zo rond 16/18 weken. Je buik is nog niet zo groot, je kleintje beweegt niet zo heel veel en je voelt je gewoon best lekker (tenminste, zo was het bij mij). Als je je zorgen maakt over hoe veel/weinig je kindje beweegt, kun je dat het beste wel aangeven bij de VK. In principe hoef je hem nog niet eens te voelen met jouw termijn, dus ze zullen waarschijnlijk niet echt ingrijpen. Zolang je hem maar voelt. Ik zou zeggen, geniet er van! Over een paar weken wordt het toch wel steeds zwaarder en zul je je absoluut zwanger voelen!
hey meid ik vergat soms echt dat ik zwanger was.Heb zelf nu soms als rustig lig en dan sta op en dan opeens owja ik ben zwanger en zodra kwaaltjes weer optreden is zeker.Is heel normaal teminste ik heb als normaal ervaren.Ik heb nu ook wellis wat is ze stil maar mevrouw is ook ingedaald kan niet zo veel meer en in begin ook duwden ik beetje tegen haar aan of kloppen op me buik.kreeg flinke trap van laat me met rust en dan heb meteen weer rust.zou is proberen rwijven over je buik kijken of ze erop reageerd.maar volgens mij tot 26 weken werd tegen mij gezegd kan ook best zijn dat je dagje niks voelt pas na 26 weken is zorgwekkend zou even verloskundige om goed te informeren zolang ze beweegt zeiden ze bij mij was goed. liefs,
Over het algemeen worden de kleintjes overdags vaak in slaap gewiegd door jouw bewegingen, als je rustig gaat liggen worden ze wakker en gaan ze keten. Dus het is heel normaal. Mocht je je toch ongerust voelen gewoon even de verloskundige bellen.
ik voel me kleine meid al sinds 15 weken. en vanf 16 weken de helle dag door. nu ineens voel ik haar savonds. om me schoppen maak ik me geen zorge dan ze trapt meer dan 10 keer per dag dus dat zit goed, maar het zwanger zijn gevoel is even niet.
Ik heb ook met periodes dat ik de kleine minder voel. Misschien even een groeispurtje of valt het gewoon soms wat minder op omdat je met andere dingen bezig bent. Die van mij is weer 2 dagen heel druk nadat het een week heel rustig is geweest. Als je je meisje nog elke dag voeld zou ik me geen zorgen maken maar gewoon lekker genieten.
ik herken je verhaal hoor.. zou me niet teveel zorgen maken.. anders je vk bellen, daar zijn ze voor.. de kleine bij ons is ook ineens heel druk 's avonds en overdag voel ik hem heel weinig... voel de kleine ook sinds week 16, waar ik in wk 18 pas achter kwam.. de vk heeft hem laten schoppen en dat gevoel had ik al twee weken zonder te weten dat dit de beeb was hihi.. best dom haha.. als de beeb schopt denk ik vaak: Verrek das waar ook, ben zwanger. puur alleen omdat ik nergens last van heb, tenminste, geen zw.schapskwaaltjes haha..
ik heb hier nu last van. ik weet pas sinds vrijdag dat ik zwanger ben doormiddel van een positieve test maar ik kan het nog niet echt goed beseffen en er komt nu een angst over me heen dat ik straks niet zwanger blijk te zijn. :S dit gevoel zal ook mede komen doordat ik helemaal nog geen zwangerschapskwalen heb. en dan duurt het wachten op een echo heel lang:S
Heel herkenbaar hoor . Bij mijn eerste dochter was ik er erg onzeker door. Maar nu weet ik dat het eigenlijk zo hoort. De baby wordt vaak actief als jij rustig zit, overdag slapen ze vooral door jouw beweging. En als ze geboren zijn doe je hetzelfde, dan wieg je ze ook in je armen. Ik ben juist blij dat de kleine 's avonds erg actief is, mijn dochter van 10 maanden ligt dan lekker te slapen en dan heb ik tijd om even met de nieuwe baby in de buik bezig te zijn . Mychat