37,5 weken zwanger en ineens slaan de twijvels toe!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mieke74, Mar 8, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mieke74

Mieke74 Actief lid

Jun 30, 2007
    298
    0
    0
    Nou daar zit ik dan 's nachts om kwart voor 1 op de bank. Eigenlijk wil ik lekker slapen maar het lukt me niet echt meer. Merk dat ik ineens aan alles begin te twijvelen zoals de naam voor ons kindje, het geboortekaartje enz. Erg vervelend. Het geboortekaartje kan ik nog redelijk van me af zetten maar ben bang dat ik spijt van de naam ga krijgen.....zucht. En het heeft ons al zoveel moeite gekost om een leuke naam te vinden die we beide leuk vinden. Hebben meer hoogzwangeren hier last van?

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

He mieke,

Hier hetzelfde verhaal had het er vanavond in de auto nog over met manlief, dat ik toch elke keer moet wennen als ik zijn naam even opschrijf..

maar ik vind het al 3 maanden een mooie naam dus dit zullen wel de laatste twijfels zijn :)

Niet druk om maken.. een naam moet ook groeien. en je vond de naam mooi anders hadden jullie niet die naam gekozen..

probeer het van je af te zettten.. succes met de laatste loodjes ;)

3. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik denk dat het normaal is dat je op het laatste moment overal aan gaat twijfelen. Dat had ik bij mijn zoontje ook en dat krijg ik nu weer, terwijl ik best wel weet dat het allemaal goed zit. Ik denk dat onze hormonen lekker aan het irriteren zijn.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb dat ook, ik dacht dat het aan mij lag maar blijkbaar hoort het erbij, gelukkig maar zou ik bijna zeggen want een nieuwe naam verzinnen is niet makkelijk ;)

5. Caro1

Caro1 Actief lid

Oct 26, 2008
    123
    0
    0
    Ik heb dat ook, over van alles, van de inrichting van de babykamer tot aan de vraag of we het wel goed zullen doen als de baby er is :( . Ik gooi het zelf maar op mn hormonen, want als ik over alles echt serieus ga nadenken, maak ik mezelf gek denk ik. Ik denk dat het komt omdat het gewoon toch niet echt is voor te stellen hoe het zal zijn als de baby er eenmaal echt is. maar, volgens vriendinnen ben je dan ineens alle twijfel vergeten, dus daar hoop ik maar op.. ;)

6. monica v kaam

Apr 29, 2008
    55
    0
    0
    nagelstylisten
    oud-vossemeer
    pf jah ik ken het kan snacht ook echt niet meer slapen dan als ik bed lig ga ik twijfelen en nadenken over van allees en nog wat waar ik toen zo zeker van was en nu pfff zo het niet meer weten naam kaartje geboortebord

7. minipi

minipi Fanatiek lid

May 17, 2006
    1,523
    0
    0
    grappig, ik heb juist weken en weken getwijfeld over alles (naam, geboortekaartje+tekst, etc.) maar nu het bijna zover is, vind ik het ineens allemaal wel prima zo :) Misschien komt dat bij jullie ook nog, haha, ik hoop het voor jullie.

8. sniffy

sniffy VIP lid

Mar 26, 2008
    10,179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hier nog zo'n twijfelaar hoor.

Wij hebben ook de naam al 'vast' staan.
    Maar als ik 's nachts niet kan slapen, en dat gebeurt regelmatig de laatste tijd, lig ik ook te denken.

Is de naam wel mooi als ons kind 80 is :rolleyes: . Moet toch niet gekker worden.

Share This Page