Goedemorgen Ladies, Een vraagje, ik heb PCOS en temp ook incl ovu testen....deze heb ik van de ferti arts meegekregen en dat is volgens mijn goed gegaan Nu is mijn vraag, daar ik deze maand dus fanatiek mee temperatuur hoe het kan dat ik vanmorgen om 7 uur 36.9 had en tien min. later 37.1. Ok....ik hoorde bij de eerste keer het piepje niet dus dacht dat zit er wel lang genoeg in haha.......maar heb dus de laatste maar aangehouden.... Zijn er nog meer dames met PCOS die ook temperaturen en hierdoor ook wel het gevoel hebben dat je je cyclus ermee in de gaten kan houden?
Hoi PCOmama, Ik heb ook PCOS en ben deze cyclus begonnen met Clomid. Op dag 22,23,24 of 25 van de cyclus moet ik bloed laten prikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad, maar ben voor mezelf ook gaan temperaturen om het in de gaten te houden. Helaas blijft m'n temperatuur tot nu toe laag. Donderdag ga ik bloed prikken dus ik hoop stiekem dat mijn temp nog omhoog gaat deze week. En als antwoord op je vraag: Ik denk dat 10 minuten niet veel uit moet maken, dus ik zou de 37,1 aanhouden aangezien je de eerste keer het piepje niet gehoord hebt.