Hoi, Ik wou graag een temperatuurkaartje bij houden, dus vanochtend gestart. Mijn temp. was 37.6. Is dit wel een "normale" temperatuur? Mij lijkt hij wat hoog? En er is geen ei op komst. Wel ben ik al een tijdje misselijk, steken in mijn onderbuik/liezen, rommelende darmen, "opvliegers", heel erg moe ('s middags moet ik slapen) en hele erge hoofdpijn. Vorige week wel een bloeding gehad, die was vrijdag vrij heftig maar niet zoveel als een menstruatie. Zou ik gewoon een (buik)griep onder de leden hebben? Zouden jullie nog even wachten met de temp. of gewoon door gaan nu?
Zeker als je voor het eerst begint met tempen is het verstandig om te beginnen op je 1e dag van je cyclus. Dan pas krijg je een goed overzicht. Hij lijkt wel wat hoog, dat kan betekenen: - dit hoort gewoon zo bij jou - je krijgt/hebt een griepje (heerst nogal) - je hebt een heel vroeg ei gehad Maar omdat je nu pas bent begonnen is het natuurlijk maar wat giswerk.
Allereerst maar even kijken of je goed getempt hebt. Hoe heb je het gedaan en wanneer / op welk tijdstip?
Als je tempt en je bent al een tijdje (bijv al 5 minuten) wakker kan je temp sowieso boven de 37 zijn omdat je lichaam actief is. Daarnaast zeg je dat je last hebt van opvliegers e.d. dus dan is het nog logischer dat je temp erg hoog kan zijn.