Sinds een paar dagen is het elke nacht feest. Om 19.00 krijgt ze een pyamapapje en gaat ze slapen, dat gaat goed tot ongeveer 23.00. Dan word ze gillend wakker, bijna niet meer te troosten. Als ik haar oppak en even met haar knuffel word ze weer rustig, maar zodra ik haar in bed wil leggen begint het feest opnieuw. Na ongeveer een 3 kwartier a een uur lukt het me om haar weer te laten slapen. Daarna kan ik er bijna ieder uur uit omdat ze ligt te huilen. Vaak ik een speentje en een aai over de bol genoeg, maar als ik niet snel genoeg ben begint ze weer hysterisch te huilen en zit ik de hele nacht op Is het de leeftijd, wie heeft er ervaring mee? Ze heeft vanaf haar geboorte goed geslapen, het is echt iets van de laatste dagen
pff, vandaag is het echt drama, ze is veranderd in een klein draakje. Ze wil niets, ze wil niet slapen, niet op schoot, niet in de box... niets! Heeft iemand tips? Ik loop echt op mijn tandvlees ..
Geen idee, ik neem die sprongetjes altijd met een grote korrel zout. Ze heeft er nog nooit last van gehad maar nu ken ik haar niet meer terug! Ze heeft geen koorts, ze drinkt en eet goed, dus ik ga er van uit dat ze niet ziek is. **((Ik ben blij dat mijn mannetje zo thuis komt en haar even van me over kan nemen))**
Misschien toch iets lichamelijks, oorontsteking? Als ze erg onrustig is/blijft en veel huilt zou ik toch even naar de huisarts gaan!
Helaas heeft ze toch hoge koorts gekregen.. ze slaapt nu wel eindelijk, dus ik kijk het even aan. Ik ben echt vreselijk bezorgt, ze is net 2 weken thuis uit het ziekenhuis, ze heeft RS gehad, en nu zit ze weer helemaal vol en piept haar ademhaling weer.. en dan nu die koorts Ik ben bang dat ze het weer terug heeft, maar ik kijk het nog even aan tot morgen. Bah! Ik had zo gehoopt dat ze gewoon lekker beter was en we ons normale ritme weer terug gingen krijgen.
He balen Anne. Misschien dat ze daarom zo onrustig was. Jochem is ook ruim 2 weken behoorlijk ziek geweest. (verkouden, hoesten en bijna niet eten) Heeft nu een pufje gehad en een AB kuur. Word nu langzaam de oude weer. Maar het is begonnen met 2 heel erg onrustig slapen. Hopelijk word ze weer niet zo ziek. Heel veel beterschap.