topic spreekt voor zich. Hoelang duurt dit gemiddeld? dacht dat ik gisteren mijn eisprong had aan de hand van ovulatietestje vorige dagen, maar sinds vanmorgen nog geen stijging in temperatuur !
Bij de een stijgt hij gelijk de dag erna, maar bij andere vrouwen pas 2 dagen later. Je moet dus nog blijven tempen. Overigens, een positieve ovu-test is geen garantie dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt. Deze testen meet alleen een lh-piek welke stijgt naarmate je dichter op je eisprong komt, maar is nooit een garantie dat het eitje ook daadwerkelijk springt. Nog ffies doorgaan met temperaturen. Succes
Je temp stijgt gemiddeld 12 tot 24 uur na je eisprong, maar je eisprong kan best een dagje later zijn dat je posi ovu-test (weet het niet uit m'n hoofd, maar dacht dat het tussen de 12 en 36 uur na de posi test was). Nog eventjes geduld dus. Hopelijk heb je snel een mooie temp stijging!
hey, bedankt voor je reactie! ja nu gisteren en eergisteren waren ook echt slijmpieken, dus denk ik toch dat hij geweest moet zijn of vandaag... ja ik wacht wel af dan !!!