gele slijmpropjes in de laatste dagen van de cyclus wie heeft hier iets mee. en ken dit. alvast bedankt jor.
Ik heb al 2 weken veel last van wittige/doorzichtige/soms gelige afscheiding. Geen idee wat dit precies is, dus daar heb je weinig aan
Hier ook iemand die daar last van heeft... is wel met vlagen... geen idee wat het is... ben ik ook wel benieuwd naar? liefs jollie
Had ik vorige cyclus ook last van! Maar dat waren vanaf dag 18 gele doorzichtige slierten, en later dan weer wit/gele propjes. Ik weet niet goed wat het was, maar qua zwangerschap had het bij mij niets te betekenen. Hopelijk voor jou meer geluk
Ik heb daar altijd last van vlak voor mijn ongi, het is dan gelig en droogt korrelig geel op (iiiiieeeeeeeuuuwwwwww) Sorry voor de ranzige uitleg.
Ik heb van dat romig wit slijm meestal voor mijn menstruatie. Maar ik heb ook al gehoord dat vrouwen die net zwanger zijn, daar wel eens last van hebben! Hopen dat die pendel klopt en dat je een mooi positieve test hebt binnen 12 dagen ! Ik duim voor je! Liefs, Sandra
Zelfs dat dikke wit slijm heb ik gehad.. heb ook geen idee wat het is... bah aan mij heb je ook niks.. ik onervaren muts! Nou ik ga dan maar uit van een naderende ongi... tnx voor de informatie. liefs jolliie
Goh, ik kan meestal ook niet aan mijn lichaam aan uit hoor Jollie, meestal is het zo dat dat witte romige slijm voor mijn ongi komt, maar soms is er ook geen pijl op te trekken Op welke dag zit je nu?
Hihi, dan heb ik al paar weken last van naderende ongie, maar bij mij is het toch ook meer wittig dan jullie hier beschrijven .. Hopen dat de ongie dan gaat komen, of helemaal niet natuurlijk, maar ga nu ook ff van het eerste uit.
Ik had gisteren me nod.. maar ik weet niet zo goed vanaf wanneer ik mag zeggen dat ik 1 dag overtijd ben. Nee er is ook geen pijl op te trekken... ik zie dit maar als mijn leerronde over mijn eigen lichaam... misschien kan ik daar de volgende ronde me voordeel mee uithalen. liefs jollie
Ik heb die gelige afscheiding ook meestal voordat ik ongesteld word het is voor mij meestal een teken dat het er aan zit te komen.
Als ik het goed heb begrepen , betekend gelige afscheiding dat je eitje is afgestorven .... of zo iets Ik heb het ook wel elke maand en dan weet ik dus dat het weer mis is . Groetjes Joyce