Hoi! Het lijkt mij leuk om met gelijkgestemden te kletsen! Ik ben 37 jaar, en uit een vorige relatie twee heerlijke kinderen. Een meisje van acht en een jongetje van vijf. Inmiddels een paar jaar geleden hertrouwd met een fantastische man en samen nu een kinderwens. Ik had een spiraal en deze is in oktober verwijderd. We hebben even een volledige cyclus afgewacht icm de oura ring en Natural Cycles (temperatuur meten). Nu is onze eerste ronde! Ik ben enorm benieuwd hoe het zal gaan! Er is ervaring maar ook spanning en nieuwsgierigheid, en vooral veel enthousiasme. Groetjes!
Hier soortgelijk verhaal! Alleen zijn mijn kinderen uit een vorige relatie 14 en 17 ik zelf ben ook 37! Wij gaan vanaf januari proberen
Bedankt voor je reactie! Wat leuk dat je kinderen al iets ouder zijn. Hebben jullie de wens met hun besproken? Denk je dat ze nog een baby erbij leuk vinden? Hier vragen ze er om inmiddels of het nog lang duurt. Zo schattig.
Nee, het zal een complete verrassing voor ze zijn. Mijn oudste wil het al heel wat jaren heel graag en mijn jongste laat zich er niet zo over uit. Ben ontzettend benieuwd -mocht het lukken- hoe ze er op reageren
Hoi! Hier 39 jaar en gaan voor het eerste kindje! Sinds 17 oktober geen spiraal meer. Dus ongeveer hetzelfde als jij! Ben benieuwd
Ik kreeg helemaal geen meldingen meer van dit gesprek! Ik gebruik alleen multivitamine en magnesium. Er zit genoeg foliumzuur in. Als dit potje leeg is stap ik over naar de multi voor tijdens zwangerschap. En jij? Hoe staat je ervoor deze ronde?
Ik hoor voor het eerst nu van folaat, schijnt dat beter dan foliumzuur te zijn? Spannend zeg, mijn spiraal is er al uit sinds 17 Okt.
Ik ben bijna 43 en manlief 45. Wij hebben 2 jongens van 9 en 12... een 3e is nogsteeds welkom, maar aangezien we er al op hopen vanaf dat de jongste een jaar of 4 was, vermoed ik dat het niet meer gaat gebeuren. Inmiddels de kinderkamer van de jongste helemaal veranderd in stoere jongenskamer. Commode eruit, likje verf zo hier en daar. Maar mocht er een 3e komen dan zien we wel waar we die laten slapen haha. Lang gewacht met kamer veranderen. Want het was de bedoeling om de jongens bij elkaar in een kamer te doen hihi.. de wens is er nogsteeds maar het slijt wel iets na zo'n lange tijd
Ik ben net 40 geworden en 6 weken zwanger maar helaas weet ik op t moment niet of t goed gaat dus in afwachting… ik heb al 2 dochters maar t bleef kriebelen.. in oktober gestopt met de pil en was dus heel snel al raak!
Even een hart onder de riem... Ik was bijna 38 toen de derde geboren werd en meteen was er de wens voor een vierde. Wij hadden de hoop bijna opgegeven maar zij is afgelopen november geboren toen nummer 3 net 5 was geworden. Morgen word ik 43... Houd hoop!
Hi! Ik ben 39+ en zit in de 3e ronde.. hebben al een zoon van 12. Door fysieke en mentale omstandigheden konden we niet verder proberen maar nu toch alsnog gekozen ervoor te gaan en hopen dat het lukt. Had al een topic geopend maar geen reactie gehad denk. Ben voor m’n gevoel helemaal bleu hierin, bij 1e zwangerschap ook geen forums e.d. gedaan, was snel zwanger, nu moet ik m’n lichaam helemaal opnieuw herkennen.. zou t leuk vinden om op deze manier zo in contact te komen met anderen. Vraagje gelijk; ik heb menstruatie klachten; zit een week voor m’n NOD; gevoelige borsten, steekjes, darmen.. maar 6-8 dagen voor NOD is wel erg vroeg voor zwangerschapsymptomen toch.. meerdere mensen dit meegemaakt? Misschien dat ik nu vroeg ongesteld moet worden.. nogmaals voel me helemaal bleu hierin vergeleken met 13 jaar geleden haha. Voor iedereen succes geweest en als iemand iets herkent of weet hoor ik het graag!
voor mij ook 13 jaar geleden! Voel me ook echt een newbie ook al heb ik 2 dochters ik voelde t wel echt, ik dacht dat mijn menstruatie kwam want zo voelde het echt maar intenser dan ik gewend was maar ik dacht dat dat kwam omdat ik niet meer aan de pil was… maar de menstruatie kwam maar niet, ik heb t alleen niet besefd toen want was nog maar een maand gestopt met de pil, nooit verwacht zo snel zwanger te raken!! Nu is t alleen bang afwachten… mijn hcg waardes zijn niet goed gestegen en ik verlies al 5 dagen bloed, heb afg. Donderdag een echo gehad en er zat wel een vruchtje van 2,5 mm, gelijk aan 5 weken zwanger wat ook klopt volgens mijn berekening maar de gyn zag een bloed vlek naast t vruchtzakje, ze vermoed dus dat t fout zal gaan… ik krijg woensdag weer een echo. Ik heb geen krampen of buikpijn, en t bloed verlies stopt zodra ik ga zitten of liggen, heel raar en eng. Voor mijn gevoel zit t fout
Wat heftig en wat een spannende tijd!! Ik hoop ontzettend voor je dat het toch goed blijkt te zijn...
Voor degene die echt voor een nakomertje gaan. Hoe oud zijn jullie kinderen? Mijn kinderen zijn 14 en 17!