te vochtig?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kattevrouw, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Hey, mijn vriend en ik zitten nu in ronde 3 voor een klein wondertje. nu heb ik eigenlijk een gênant probleem.

Mijn afgelope 2 cyclussen waren allebei 33 dagen. nu heb ik iedere keer rond het zelfde moment steken in mijn onderbuik (links, rechts of soms allebei) ik denk dat dit te linken is aan mijn eisprong (omdat ik ook vruchtbaar slijm denk te hebben) maar gister avond tijdens het klussen was ik zo 'vochtig' (excuus voor de details) dat hij er eigenlijk niks mee kon. Het lukte gwn niet. ik heb dit bij mijn vorige cyclussen ook gehad dat ik rond mijn (waarschijnlijke) vruchtbare periode zo vochtig was dat hij er niks mee kon.

wat kan ik hier aan doen? ik zit er best wel mee, want het lukte gewoon niet!! voelde me zo rot.

iemand er ook ervaring mee? of ben ik de enige met dit gênante 'probleem'

2. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Is dat t dan zooo glad dat t niet wil lukken?? Heb t nog nooit meegemaakt en kan t me moeilijk voorstellen.. maar wat moet dat vervelend voor jullie zijn meid :( hoelang heb je t al? En ben je eventueel sinds kort gestopt met de pil? In dat geval kan dat misschien met ontpillen te maken hebben. Hoop dat t snel verbeterd meid ♥ succs ermee

3. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Wat vervelend voor jullie, net als je moet klussen om zwanger te raken. Misschien een zacht handdoekje naast je bed en af en toe droog vegen? Het is een vervelend maar niet onbekend probleem. Sommige vrouwen zijn erg vochtig in hun vruchtbare periode. Veel succes met zwanger raken.
    En beginnen met vrijen vanaf een week voor de eisprong is ook goed hoor. Zaadcellen blijven enkele dagen in leven. Het hoeft niet perse de dag van de eisprong, een dag of twee dagen ervoor is ook goed.

4. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Hoi Kattevrouw,

Voor mij is het herkenbaar. Ik had dit ook met me vorige cyclus, heb hier zelfs een topic over geopent 'te vochtig tijdens seks'. Ik was toen ook zo vochtig (nat) dat het heeel lang duurde voordat we klaar kwamen. Ik kwam niet klaar het was te nat. Maar het duurde wel lang waardoor we even aan ons begonnen te twijfelen. Maar paar dagen later weer seks gehad en toen was alles weer normaal.

Dus je bent niet de enige ;)

5. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Ja het is dan zo glad dat het niet wil lukken, en t vervelende is ook dat het niet alleen de buitenkant is, maar van binnen is het zo vochtig alsof er een tube glijmiddel in is gegaan, dus denk dat n handoekje weinig nut heeft (ga t wel proberen;)) Ik heb op 21 juni mijn laatste pil geslikt, en daarvoor was het niet zo erg als nu. toen dat ik de pil slikte was ik ook wel al heel gauw vochtig, maar nu voel ik het regelmatig lopen zeg maar. vooral rond mijn vruchtbare periode (zo erg dat ik een wc-papiertje in m'n slipje moet doen)
    Ik voel me dan vooral schuldig tegenover mijn vriend, ook al weet hij dat ik het niet expres doe ofzo. maar in bed voel ik mij daar dan erg ongemakkelijk bij!

6. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Bij mij duurt het ook maar n paar dagen, rond m'n vruchtbare periode, en daarvoor en daarna is het niet zo erg. Hoop dat het m'n volgende cyclus wel beterder gaat;)

7. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Maar ik ben er helaas niet zwanger van geworden.. :(
    Ik ga nu dan ook beginnen met ovutesten, vandaag besteld hopelijk morgen binnen.

Hopelijk dat het bij jou gauw raak is!!

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik heb hier zelf geen last van maar bedacht ineens wat als je nou voorspel e.d overslaat? Zeg maar gewoon een 'vluggertje' dan heb je denk ik minder tijd om zo super vochtig te worden toch? (Rond de eisprong dag) Wel een heel vervelend probleem! Heb je al gegoogled of er nog tips op internet rondzwerven?
    Succes, ik hoop dat je er snel vanaf bent en snel zwanger bent!

9. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ja denk ik ook: voorspel overslaan :)... Ik merk bij mezelf een enorm verschil hoe lang het voorspel is. Als het erg lang is, word ik zelf ook erg vochtig en soms heeft mijn vriend daar wat last van in de zin van dat het wat langer duurt. Als we het sneller doen, ben ik soms zelfs niet vochtig genoeg! Dus dat scheelt wel...

Lijkt me enorm frustrerend trouwens als het dan net op die momenten niet wil lukken daardoor!!!

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Oja dat ken ik wel hahahaha. Wat een probleem hè..
    Ik zou een ander standje proberen, waarbij zijn penis wat haakser bij jou naar binnen gaat om het maar eens lekker plastisch uit te leggen. Hij maakt dan meer wrijving.

Deel Deze Pagina