37 weken alweer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door littledreamer, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    @Aadjuh: nou, inderdaad rustig zeg, dan kom ik me toch maar eens melden!:)

Had stiekem ook al wel gehoopt dat het onderhand eens begon te rommelen, maar ben gister voor controle bij de verloskundige geweest en volgens haar heb 'k grote kans dat het nog wel even gaat duren!:$
    Onze kerel is nog steeds helemaal niet ingedaald (1e kindje) en maak me hier best wel zorgen om. Bij een volgende kindje hoor je het best vaak, maar krijg de indruk dat een eerste kindje al lang ingedaald hoort te zijn!

2. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Misschien komen er weer mooie kindjes bij:p Want momentje is hier elke dag wel...

die kleine was bij mij met 35 weken ingedaald..

3. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hmm nog steeds erg stilletjes hierzo! .. zou het dan toch...... hoop het voor momentje en dat alles maar met de kleine goed mag gaan ! Denk aan je !!!!!!

4. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Ben morgen 37 weken sinds gisterenavond en vanmiddag wat lichte weeën maar het zet jammer genoeg niet door.. Ook mijn borsten doen zeer wat ze de hele zwangerschap nog niet echt gedaan hebben. Oh ik hoop zo de kleine binnenkort in mijn armen te hebben. We weten niet wat het is dus dubbel spannend..

Iedereen succes

5. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Dat is zeker spannend! Hopelijk zetten de weeen door ;) hoe harder je het hoopt hoe langer het duurt kreeg ik t idee.
    Ik dacht op ten duur dat ie met 42 weken zou komen en toen kwam die opeens wel :p haha :D

6. megamuts

megamuts Actief lid

24 mrt 2007
    255
    0
    0
    Bij de 1ste hield ik ook aan dat ik na de uitgerekende datum zou bevallen en toen kwam ie een week te vroeg...
    Ik pin me er ook niet te veel op vast hoor (dat probeer ik :D)
    Hij of zij komt toch pas als hij of zij er klaar voor is.

Heb nu ook nergens meer last van dus het zal nog wel ff duuren voordat de kleine zich aankondigd..

We wachten maar geludig af 8)

7. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Maar eraan proberen te denken is ook zo moeilijk!! hahah .. Hopelijk gebeurd het snel.

Ik kan nu niet begrijpen waarom ik er zo een haast bij had. Ik mis mijn kleine man zo in mijn buik. Maar zou hem ook niet terug daar willen nu ik weet wat daar in zat.

Het ergste is ik zou zo graag alweer zwanger willen worden.. Ik mis het zwanger zijn te erg :p
    Maar me wachten nog wel een jaartje of 4;)

8. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Vanaf vandaag voeg ik me ook tussen jullie;) Laatste loodjes komen nu wel om de hoek kijken:( Ben ontzettend moe, slaap s nachts bijna niet meer, heb best veel last van buikkrampen (volgens mij mn darmen hoor) en ben sinds vandaag ook nog eens grieperig. Bah!!

Me meisje mag nu wel komen, ben bang dat het nog wel even gaat duren want ze is ook nog niet ingedaald.. Maarjha genoeg gezeurt! Wij wilden graag een kindje dus dan mag ik het ook wel merken dat ik zwanger ben en de loodjes mee moet dragen:D

Hopenlijk komen er snel weer een aantal mooie kindjes op de wereld!!

9. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @schildpad...Het slapen snacht die laatste weken .. Die zijn verschikkelijk. Nou moet ik zeggen dat er 2 keer uitgaan om thijs te voeden me ook opbreekt.. Zal wel wennen.

Hoop voor je dat ze snel dat koppetje naar beneden gooit en der uit komt! ;) Maar voor je het weet is ze er ;)

10. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    :)Nog altijd nix:)

11. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    nee zucht... nog steeds niks...:(

12. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Jammer ik wil nou wel weer is baby spam zien;)
    Die laatste dagen die duren zo lang! (tenminste bij mij wel!!!)

13. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    nou zeker hoor, die laatste dagen duren echt het langste! 'k Had voor m'n verlof een hele lijst gedaan met allerlei dingen die nog gedaan moesten worden, maar je bent er ook zo doorheen!
    Morgen weer naar de verloskundige, ben benieuwd wat ze er van denkt!:)

14. Schildpad

Schildpad Actief lid

3 mei 2009
    412
    1
    0
    Klantadviseur
    Het meidenhuis
    Hahah ik had dus ook zo'n "things to do list" gemaakt maar heb de helft nog niet kunnen doen. Heb sinds vandaag constant harde buik en buikkramp die opkomt en weer wegzakt. Kan er alleen geen touw aan vast knopen qua tijd..:( Het zweet breekt me uit en even later zit ik weer met kippenvel op m'n armen. Ben wel goed verkouden maar heb geen koorts. Hopenlijk zijn dit misschien wel voortekenen en heb ik me meisje snel in m'n armen.

Hoe gaat het met jullie?? Ook al last gehad van veel harde buiken?
    Spannend allemaal he:D

15. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Daar zijn we dan!! Ik ben op 26-02 (40+3) bevallen van ons 2de wondertje, Thomas. Flinke kerel van 4kg145 en 52cm :).
    En dit is 'm (jammer genoeg nogal veel last van baby-acne):
    Bekijk bijlage 55568

De nacht van woensdag op donderdag zijn mijn vliezen gebroken. Dus naar het ziekenhuis...jammer genoeg kwamen de weeën niet op gang. 2 keer een tabletje gehad om die te stimuleren. Had toen om de 3 min weeën. Dit duurde tot vrijdagnacht 4 uur en ik had slechts 1cm meer ontsluiting :$! Fijn... Toen heeft de gynae mijn vliezen helemaal gebroken, blijkbaar was het enkel gescheurd... En toen volgde een weeënstorm...pfff...en was al helemaal uitgeput. Toen ook maar een epidurale gevraagd. Volledige verweking en onstluiting kwamen snel, maar mijn jongen wou maar niet indalen en moest ik nog een aantal uur de persweeën bedwingen...:(. En die voelde ik behoorlijk ondanks de prik. Maar ja... 't heeft lang geduurd...maar het resultaat mag er zijn :).

Is nu alleen heel erg druk met mijn ander zoontje. Hij is totaal het noorden kwijt. Hopelijk komt dit snel weer goed nu ik weer thuis ben van het ziekenhuis.

En nu ff de baby-spam van jullie bekijken :D.

16. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Nou meiden!! Ben ik de enige die ondertussen bevallen is?!! Geen enkel nieuw fotootje... Kom op!! :D

@Aadjuh, Moest in het ziekenhuis ook aan je denken. Hihi, wel leuk dat. Stelde ik me voor wanneer je echt zou denken wanneer ik bevallen was ;)
    Alles is goed met mijn kleine man. De niertjes moeten wel nog even bekeken worden over een maand met een echo (kunnen ze eerder niet beoordelen), maar het zit geloof ik wel goed. Hij is heel rustig en slaapt bijna van voeding tot voeding. Wel fijn als je al een peuter hebt rondhuppelen! Geloof wel dat hij net als mijn eerste zoontje last zal krijgen van reflux...maar hopelijk zijn we er op tijd bij.

@anna: ook mijn eerste zoon was niet ingedaald voor de bevalling. Het is goedgekomen hoor, maak je maar geen zorgen. Dat doen ze dan gewoon op het laatste moment! Kan dan misschien even wat langer duren, maar eruit gaat ie wel :D

17. anna6

anna6 Bekend lid

7 jul 2009
    575
    88
    28
    @momentje; van harte gefeliciteerd met jullie zoon Thomas, mooi mannetje hoor!
    Hier is nog steeds niks aan de hand;) Net weer contole gehad, maar indalen ho maar!
    We wachten het weer rustig af!(zou trouwens wel heel blij zijn als ik nu onderhand ook eens een foto kon showen!:D)

18. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    @Momentje........... Wat is thomas mooi !!! :D Ik dacht dat je donderdag bevallen zou zijn.. hahah!! Ben blij dat het allemaal goed gekomen is...!! ja je zoontje zal wel moeten wennen aan ze broertje!! (ik ben zo blij dat het goed gaat met je zoontje!!) elke dag heb ik even aan jullie gedacht!

En je bent de enigste die bevallen is... Tis hier zo rustig.. !

19. momentje

momentje Bekend lid

5 feb 2008
    587
    0
    0
    België
    Hoe gaat het ondertussen met Thijs? Goh, gaat toch snel he. Hij is al meer dan 2 weken oud! Nog leuke kiekjes kunnen maken??:D:D

20. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ja het gaat wel goed met thijs! Ze denken alleen dat ie een koemelkallergie heeft! .. En hij heeft spruw.. (bijna over)
    Maar moederschap is best pittig! Voel me dag in dag uit moe!

Ja het gaat zo hard!

Hoe is het met Thomas en je andere zoontje?

Hier nog maar een fotootje:D

Deel Deze Pagina