Ja het gaat hard he... Als ik kijk naar Daan en dan Thomas...hoe hard zo'n mensje groeit in 20 maanden tijd! Ongelooflijk! En je moet echt van ieder moment genietne, maar de tijd gaat zo rap dat je dat wel eens vergeet... Had woensdag ook collega's over de vloer. Wel weer eens leuk. Had de meeste al anderhalve maand niet gezien. Ga ze best nog missen denk ik. Blijf thuis tot half september.
Half september WOW! Lekker van je mannetjes genieten!! Ik ben tot half mei vrij! .. Ik had mijn collegas ook al sinds 18 dec niet meer gezien was erg gezellig even!
O jee... Thomas wou niet meteen slapen na zijn fles van 22. Rond mindernacht toch in slaap geraakt maar een uur later was het al weer etenstijd voor meneer. Daarna gelukkig wel goed geslapen tot 5 uur...en is sinds dan wakker. (en ik ook) En door het huilen is Daan ook wakker geworden. Was een ochtendhuilconcert hier . Mama heeft ook even meegedaan . Is mijn man zijn schuld denk ik. Toen we hem te bed legden zei hij: ik denk dat hij de nacht door slaapt. (moet je vooral zeggen) Aadjuh: hoe is het met de BV?
Is af en toe toch heerlijk even mee huilen Ow erg hoor zo een nacht.. !! Gaat jou man der dan ook een keer voor je uit.. of blijft hij net als mijn vriend lekker liggen?! Thijs deed t vanacht ook anders hij kwam sàvond om 22.00 daarna al om half 2 en toen om 6 uur en daarna tot 10.00 gehuild. Zelf toen meneer in het badje lag ook nog even huilen Maar meneer slaapt nu eindelijk. Hopelijk komt ie niet al om 12 uur maar om 13.00 dan zitten we weer op de oude tijden!
Man doet de nacht ook gelukkig mee (al durft ie ook wel eens te blijven liggen). We wisselen meestal, de 1 's nachts en de ander dan 's morgens vroeg. Man heeft ook nog vakantie nu...als hij weer moet werken probeer ik altijd op te staan. Dan overdag wat bij slapen..als dat ervan komt.
Lekker doordeweeks ga ik er snachts uit en in het weekend doet mijn vriend het. Ook wel uit te houden begin nu een beetje te wennen! Zijn eral andere dames bevallen? Of hoe is het ermee???? Zo rustig verder hier
Ja, is stilletjes he... is wel weer tijd voor babyspam! Thomas heeft van 22.30u tot 4 uur geslapen!! Wat was dat fijn zeg.
Snap dat het fijn is! Hier niks gemerkt vanacht heeft me vriend de voeding gedaan!!Heerlijk Thijs slaapt bijna niet overdag en blijft spugen en zo slikken!! Zo rot om te zien en niks te kunnen doen ..
Hoi onsukkie! Ken jou nog van het topic; zwanger worden van een 2de . Je bent er ook bijna...succes met de laatste loodjes! Aadjuh: heerlijk dat je lekker hebt kunnen slapen! Doet een mens goed he . Wel balen dat hij overdag niet slaapt. Valt hij wel in slaap in je armen? en kun je hem zo weer wegleggen dan? ff klagen: gisternacht ging te goed... vanacht wou hij niet slapen tot 1 uur. Uur later alweer voedignstijd. En vanaf 5 was hij ook weer wakker tot nu. Ligt in mijn armen te slapen...kan zelf moeilijk in slaap vallen. Volgens mij veel last van krampjes. Zijn baby-acne is ook weer helemaal terug Pfff....zo zielig. En mama en papa zijn brak! Daarenboven krijgt Daan volgens mij zijn laatste kiezen en is hij erg huilerig. Die ligt nu ook in bed...lekker even bijkomen.
Hier 37+1... Vind met dikke buik leuk om te gaan showen buiten. Iedereen die kijkt ook echt! Maar ik ben het nu ook wel zat... Hoe dichterbij het komt, hoe nieuwschieriger we worden met op wie ze lijkt en hoe ze ruikt Nu afwachten tot zij zichzelf wilt laten bewonderen.
@momentje Wat vervelend! Snap dat jullie helemaal brak zijn! Nog steeds iedereen zwanger en geen baby`s? @hier net flinke ruzoe gehad..Erg jammer steeds vaker ruzie hier! Zucht ... Maar komt vast wel weer goed!
haha, nee nog steeds zwanger helaas en ons kindje zit nog steeds lekker in zijn nestje! Voel echt totaal nog niks wat erop lijkt dat het snel beginnen gaat, maar hoop toch echt dat ons leven er over een week heel anders uitziet! Wat vervelend Aadjuh dat 't niet zo lekker loopt... Hopelijk komen er weer betere tijden aan!
Spannend Anna! Het kan zomaar gebeuren he Krijg al helemaal opnieuw de kriebels als ik me voorstel hoe jij je waarschijnljk voelt nu... Heb af en toe heimwee naar de bevalling! Gek he, heimwee naar 27 uur afzien...lol Aadjuh: Komt zeker wel goed. Zo'n eerste kleintje eist op dit moment alle aandacht op en is vermoeiend. Wij hadden ook allebei een kort lontje na de geboorte van Daan (vooral ik dan doordat ik een hele dag met een huilende baby op mijn arm zat), maar is allemaal goed gekomen. Probeer over een tijdje (als alles wat vertrouwder is) wel even regelmatig wat tijd voor jullie tweetjes vrij te maken. Dat hadden wij toen namelijk niet gedaan en besef achteraf dat dat eigenlijk wel goed was geweest.
Oeps!!! Heimwee??? Als ik die verhalen zo hoor is het allemaal geen lolletje. Het klinkt misschien stom, maar 'k begin er zo onderhand wel naar uit te zien om te bevallen, doe mij dan maar even pijn, als 't goed is heb je dan ook wat! Krijg nu wel steeds meer het gevoel dat 'k met 42 weken gewoon ingeleid word, moet er echt niet aan denken! De dagen duren nu zo achtelijk lang, kom al niet meer voor elven m'n bed uit, en dan nog komt er geen eind aan... zucht... Einde klaagverhaal
@momentje .. Gister avond konden we weer wat rustiger praten en ik ga zeker over een tijdje tijd voor ons tweetjes maken! En we zijn ook allebei moe. en Thijs huilt hier overdag ook veel en slaapt bijna niet .. Hoe is het met Thomas? en vooral snachts @Anna, Wat spannend!!!! We blijven met je mee wachten en hopen Kom op beeb!!!
Ja komt vast goed meid. Over een tijd even lekker uit eten of zo met z'n 2-en. Hebben wij toen eigenlijk nooit gedaan, maar besef nu wel dat dat af en toe gewoon nodig is. De nachten zijn nog altijd niet goed. Na zijn nachtvoeding raakt hij nu bijna niet meer in slaap (meestal enkel op de buik van mama of papa) Ik denk dat hij enorme krampjes heeft. Heeft hij overdag ook best last van (valt ook niet zo snel meer alleen in slaap). Ik ga zo even naar de apotheek voor druppeltjes tegen krampjes. Een keer hij slaapt komt hij om de 4 uur, dat vind ik wel prima hoor. We kijken het nog even aan... en dan probeer ik om hem overdag ev om de 3 u wakker te maken voor een voeding en dan kijken wat hij 's nachts doet. Oh wow, morgen is Thijs een maand!! FEEST!! Hoe doet hij het 's nachts? Hopelijk haalt hij dan wat schade in van overdag
Ja morgen alweer een maand!!!!! Gaat zo snel!! Overdag maak ik Thijs om de 3 uur wakker... en snachts komt hij meestal tussen half 3 en half 4 Heerlijk dus! Maar dan komt ie ook moeilijk weer in slaap! ..